chassiswissel voor steffans gele eend
chassiswissel voor steffans gele eend
Hey!
Zoals jullie misschien nog wel weten, was aan het licht gekomen dat mijn eendje wel een nieuw chassis kan gebruiken.
en nu is het kerstvakantie! en eindelijk is het zo ver m'n eend krijgt een nieuw chassis.
vanaf woensdag begin ik samen met wat vrienden aan een chassiswissel!
Eerst was niet zeker of het door zou gaan, vanwege geld en plaats enzo, maar dat gaat allemaal goed komen ik heb een schaapskooi geregeld op een bedrijventerrein in wolfheze, deze wordt alleen gebruikt voor opslag, en er is ruimte zat!
Daarnaast staat op het zelfde terrein een werkplaats waar ik speciaal gereedschap kan gebruiken, dus ik ben van alle gemakken voor zien
Naast het chassis, vervangen we ook nog meteen de voorste schokbrekers, en er komt een nieuwe olievulpijp op et blokje.
verder nog wat kleine dingetjes, als koppelingskabel en versnellingsbakrubber.
Maar ik heb er zin in!
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken,..
gelukkig heb ik zat tips gekregen, en er zijn mensen bereid met te helpen als iets niet lukt : ) wat wil ik nog meer??
Jullie worden op de hoogte gehouden!
Zoals jullie misschien nog wel weten, was aan het licht gekomen dat mijn eendje wel een nieuw chassis kan gebruiken.
en nu is het kerstvakantie! en eindelijk is het zo ver m'n eend krijgt een nieuw chassis.
vanaf woensdag begin ik samen met wat vrienden aan een chassiswissel!
Eerst was niet zeker of het door zou gaan, vanwege geld en plaats enzo, maar dat gaat allemaal goed komen ik heb een schaapskooi geregeld op een bedrijventerrein in wolfheze, deze wordt alleen gebruikt voor opslag, en er is ruimte zat!
Daarnaast staat op het zelfde terrein een werkplaats waar ik speciaal gereedschap kan gebruiken, dus ik ben van alle gemakken voor zien
Naast het chassis, vervangen we ook nog meteen de voorste schokbrekers, en er komt een nieuwe olievulpijp op et blokje.
verder nog wat kleine dingetjes, als koppelingskabel en versnellingsbakrubber.
Maar ik heb er zin in!
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken,..
gelukkig heb ik zat tips gekregen, en er zijn mensen bereid met te helpen als iets niet lukt : ) wat wil ik nog meer??
Jullie worden op de hoogte gehouden!
Laatst gewijzigd door Steffan op za 30 dec, 2006 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeroen-citroen
- Moderator
mooi relaxt!
ik heb een rot staartstuk, dat waarschijnlijk na de chassiswissel gerepareerd zal worden. verder nog kleine plekjes, wel goeie dorpels enzo.
maar hij is absoluut niet rijp voor de sloop, of toe aan een grondige restauratie!
hij is niet perfect, maar hij is et waard om nog een nieuw chassis onder te zetten.gerbenv6 schreef:Succes ermee! Is je koets nog wel helemaal goed?
ik heb een rot staartstuk, dat waarschijnlijk na de chassiswissel gerepareerd zal worden. verder nog kleine plekjes, wel goeie dorpels enzo.
maar hij is absoluut niet rijp voor de sloop, of toe aan een grondige restauratie!
succes met de verbouwing van je chassis!
Blijft een leuke kleur hoor GEEL!
doe gelijk je staartstuk joh, maakt het helemaal af!
Blijft een leuke kleur hoor GEEL!
doe gelijk je staartstuk joh, maakt het helemaal af!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- bartje2212
- Regelmatige poster
nou, alle voorbereidingen zijn gemaakt laten we maar zeggen eend staat in de werkplaats, interieur, deurtjes, en spatborden zijn er al wel af.. maar motorkap wou ff niet, wel (nog een keer) in de kruipolie gezet.
en net thuis van nieuw chassis halen!, hele reis geweest, maar was wel lachen, met 4 vrienden.
vraagje tussendoor, er zit dus een zwarte coating op het chassis, wordt geadviseerd dit op te schuren voordat ik het ga behandelen met RX5 en RX10?
morgen gaat het echte werk beginnen! dat hele ding uit elkaar halen, en dan komen er ook wel foto's
en net thuis van nieuw chassis halen!, hele reis geweest, maar was wel lachen, met 4 vrienden.
vraagje tussendoor, er zit dus een zwarte coating op het chassis, wordt geadviseerd dit op te schuren voordat ik het ga behandelen met RX5 en RX10?
morgen gaat het echte werk beginnen! dat hele ding uit elkaar halen, en dan komen er ook wel foto's
-
- Veelvuldig poster
Hey jullie waren de jongens die woensdag bij eendenspul het chassis op kwamen halen??? Daar ging het immers ook om een gele eend...
Wij waren die 'twee locals' die al een stukje verder waren.
Wij hebben die coating er af gehaald, staat ook op de bus van rx5 dat je moet proberen die er zoveel mogelijk af te halen. De rx5 hecht het beste aan blank metaal (met wat vliegroest eventueel). Dus effe schuren mannen, met zijn vijven is die klus zo geklaard!
Succes met jullie klus, het klinkt goed en jullie zagen er vol energie uit!
Groetjes, Trudie & Maus
Wij waren die 'twee locals' die al een stukje verder waren.
Wij hebben die coating er af gehaald, staat ook op de bus van rx5 dat je moet proberen die er zoveel mogelijk af te halen. De rx5 hecht het beste aan blank metaal (met wat vliegroest eventueel). Dus effe schuren mannen, met zijn vijven is die klus zo geklaard!
Succes met jullie klus, het klinkt goed en jullie zagen er vol energie uit!
Groetjes, Trudie & Maus