koplampen willen niet los
-
- Veelvuldig poster
koplampen willen niet los
ik krijg mijn koplampen niet open
het zijn standaard ronde koplampen, de chroomkleurige "vasthoudingetjes" bovenop zitten muurvast. zowel links als rechts. is er een truuk om zonder de boel te slopen ze toch open te krijgen? ik heb op dit moment alleen links nog een af en toe werkend stadslicht, en het grootlicht werkt, de rest niet meer. dus ik moet er toch iets aan doen. wie heeft de gouden tip?
het zijn standaard ronde koplampen, de chroomkleurige "vasthoudingetjes" bovenop zitten muurvast. zowel links als rechts. is er een truuk om zonder de boel te slopen ze toch open te krijgen? ik heb op dit moment alleen links nog een af en toe werkend stadslicht, en het grootlicht werkt, de rest niet meer. dus ik moet er toch iets aan doen. wie heeft de gouden tip?
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
vandaag opgelost met een schroevendraaier en gepast geweld. de vasthouddingetjes bleken volledig vast geoxideerd te zitten aan de ring die om de koplamp zit, zodanig dat er een stukje uit de ring brak en vast bleef zitten aan het vasthouddingetje. goed, erg interessant allemaal, ik heb in ieder geval weer licht.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break