Even voorstellen!! (CLL Martin)
-
- Beginner
- Contacteer:
Even voorstellen!! (CLL Martin)
Hallo mensen hier!
Ik ben al zo'n 5 jaar in het bezit van een eend en heb het eendje de afgelope 4 jaar gerestaureerd samen met mijn pa.
Van dit forum hebben we al heel wat bruikbare info kunnen halen!
Dus dacht leuk om mijzelf eens voor te stellen nu de eend helemaal klaar is! En ik ben er ook super trots op natuurlijk!
Ik ben dus Martin, 25 jaar, woon in Halsteren (bij Bergen op Zoom) en ben in het bezit van een 2cv6 club uit 1985 in de kleur "bleu des tropiques"
Hier wat foto's!!
Ik ben al zo'n 5 jaar in het bezit van een eend en heb het eendje de afgelope 4 jaar gerestaureerd samen met mijn pa.
Van dit forum hebben we al heel wat bruikbare info kunnen halen!
Dus dacht leuk om mijzelf eens voor te stellen nu de eend helemaal klaar is! En ik ben er ook super trots op natuurlijk!
Ik ben dus Martin, 25 jaar, woon in Halsteren (bij Bergen op Zoom) en ben in het bezit van een 2cv6 club uit 1985 in de kleur "bleu des tropiques"
Hier wat foto's!!
-
- Veelvuldig poster
Re: Even voorstellen!! (CLL Martin)
Terecht, mooi hoorCLL Martin schreef: En ik ben er ook super trots op natuurlijk!
Welkom en veel plezier ervan!
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Heavy user
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Heavy user
bedoel je het chroom? of tref ik hier een zeldzame mede liefhebber van de rechthoekige bakken als lampen?Pelt schreef:Mooi, maar zonde van de lampen.
douwe -waarmee ik nix wil afdoen aan je eend hoor!-
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
wow! mooie eend man!
en de koplampen.. ik vind chromen ronde koplampen zelf ook mooier, en ik heb ook een club, en ja,.. ik ben ook van plan chromen er op te gaan zetten
sorry pelt en dyane_maniac : P
oh ja.. hier mee wil ik niet de discussie starten wat mooier is, want volgens mij is die al heel vaak gehouden hier
en de koplampen.. ik vind chromen ronde koplampen zelf ook mooier, en ik heb ook een club, en ja,.. ik ben ook van plan chromen er op te gaan zetten
sorry pelt en dyane_maniac : P
oh ja.. hier mee wil ik niet de discussie starten wat mooier is, want volgens mij is die al heel vaak gehouden hier
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ja lekker nóg zon verhitte discussie zoals die er de laatste tijd wel vaker zijn
Voordeel is wel dat je halogeenlampen in die chromen kunt doen, Steffan. Heb je weer iets meer licht opbrengst.
Ik vraag me trouwens af, of er niet wordt bedoelt dat er gele lampjes in moeten? Die zijn toch nooit in Nederland origineel gemonteerd ?(Hoe zat dat in België?)
Voordeel is wel dat je halogeenlampen in die chromen kunt doen, Steffan. Heb je weer iets meer licht opbrengst.
Ik vraag me trouwens af, of er niet wordt bedoelt dat er gele lampjes in moeten? Die zijn toch nooit in Nederland origineel gemonteerd ?(Hoe zat dat in België?)
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Beginner
- Contacteer: