M'n neie aanwinst!!
M'n neie aanwinst!!
Sinds 2 weken ben ik de trotse eigenaar van deze bolide. En zou me als nieuwe duckdriver en gebruiker ff voorstellen;
Harm, 21 jaartjes jong en woon in Best (jaja.. brabant)
Het chassin komt uit 1971 en de rest uit na 1980 en van duitse komaf.(volgens de taxatie)
Er moet nog het een en ander aan geklust worden om hem het persoonlijke tintje te geven. Dat moet wel lukken nu de winter (die eigenlijk nooit is begonnen) afgelopen is.
De groeten,
D'n Duuk
Harm, 21 jaartjes jong en woon in Best (jaja.. brabant)
Het chassin komt uit 1971 en de rest uit na 1980 en van duitse komaf.(volgens de taxatie)
Er moet nog het een en ander aan geklust worden om hem het persoonlijke tintje te geven. Dat moet wel lukken nu de winter (die eigenlijk nooit is begonnen) afgelopen is.
De groeten,
D'n Duuk
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Welkom op het forum en gefeliciteerd met de aanwinst.
Volgens mij ben ik afgelopen zomer nog voor deze 2cv door de knieeen gegaan, omdat mijn vriendin hem als potentiele aankoop zag tijdens de betuwerit.
Misschien zien we je dan een keer verschijnen op een van de Brabantse meetings. De eerstvolgende is de A-markt in Gemert op 24 maart. Misschien een goede tip om onderdelen te scoren.
Houdoe!!!
Volgens mij ben ik afgelopen zomer nog voor deze 2cv door de knieeen gegaan, omdat mijn vriendin hem als potentiele aankoop zag tijdens de betuwerit.
Misschien zien we je dan een keer verschijnen op een van de Brabantse meetings. De eerstvolgende is de A-markt in Gemert op 24 maart. Misschien een goede tip om onderdelen te scoren.
Houdoe!!!
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user
- Jeroen-citroen
- Moderator
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Leuk bakkie hoor!
En origineel is hij al met al die verschillende onderdelen
Stond hij bij Boudewijn dan Punky?
En origineel is hij al met al die verschillende onderdelen
Stond hij bij Boudewijn dan Punky?
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Jeroen-citroen
- Moderator
Ook geen Punker toevallig??Jeroen-citroen schreef:Ik ben geen Punky maar kan je vraag wel beantwoorden.Rollo schreef: Stond hij bij Boudewijn dan Punky?
Hij stond idd bij Boudewijn
Oké dan! dan weet ik welke het is! (jippie)
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com