Hout in koets

Alles in, over, rond en op de koets.
Gesloten
Hassie
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Hout in koets

Bericht door Hassie » vr 2 mar, 2007 21:20

Bij het restaureren van een 2cv sta je soms raar te kijken. Hoe hebben de fabrikanten ooit een dergelijke oplossing kunnen bedenken. Dan bedoel ik bv. de wateraantrekkende/watervasthoudende schuimplastic stroken tussen chassis en carrosserie!
Nu stuitte ik weer op een vreemd iets. Ik vind naast de geronde achterdeur stijl, in de metalen koker waarop het achterspatbord bevestigd wordt een houten lat-vulling. Het schijnt gebruikt te zijn voor het inbrengen van de boutjes waarmee het achterspatbord bevestigd wordt. De eerste gedachte is: "hier is een prutser bezig geweest". Of..........gaan de forumleden mij vertellen dat dit hout origineel is en door Citroën is aangebracht???
Ik kan het mij nauwelijks voorstellen maar indachtig de schuimplastic strip zoals boven aangehaald......................je weet het maar nooit!

Vrgrt
Hassie.

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » vr 2 mar, 2007 21:22

Orgineel zit er geen splintertje hout in de Eend. Er is dus iemand aan het beunen geweest.
Afblijven.

thomaaas
Heavy user
Heavy user

Bericht door thomaaas » vr 2 mar, 2007 23:36

neuh daar zit geen hout hoor
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break

catscit
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
Contacteer:

Bericht door catscit » vr 2 mar, 2007 23:40

er zit geen hout in een eend, dit is dus prutswerk van een of andere slimmerik. Nog altijd beter als betonnen dorpels.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net

Gesloten