25 jaar
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
25 jaar
Het blijkt dat een aantal mensen eenden of dyanes hebben uit 1982!
Yellow Deenger, Charly, ik en misschien nog meer mensen hebben een a type uit 1982. We zaten te denken al deze jarige jobjes eens bij elkaar te zetten.
Yellow deenger z'n eend was uit februari. De dyane van Charly is van mei, mijn nocturne is van augustus.
nog meer mensen die zin hebben in een verjaardagsfeestje in het oosten?
Yellow Deenger, Charly, ik en misschien nog meer mensen hebben een a type uit 1982. We zaten te denken al deze jarige jobjes eens bij elkaar te zetten.
Yellow deenger z'n eend was uit februari. De dyane van Charly is van mei, mijn nocturne is van augustus.
nog meer mensen die zin hebben in een verjaardagsfeestje in het oosten?
-
- Beginner
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
helaas, mijn eend is vorige week 6 maart al 26 geworden. 
Maar ja, jullie hebben natuurlijk meer te vieren omdat jullie nu geen belasting meer hoeven te betalen.

Maar ja, jullie hebben natuurlijk meer te vieren omdat jullie nu geen belasting meer hoeven te betalen.

2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het is een leuke mijlpaal he!
Vroeger toen ze me zeiden goh wat een leuk oud autotje, dan zei ik altijd, hij is niet oud, hij is pas 16 of 17. Maar ik had altijd in gedachten, 25 jaar of ouder, dan is hij klassiek en dan is het een oudere auto!
En kijkend naar de auto's op de weg tegenwoordig, moet ik eerlijk zeggen, het is wel een oude auto geworden
Vroeger toen ze me zeiden goh wat een leuk oud autotje, dan zei ik altijd, hij is niet oud, hij is pas 16 of 17. Maar ik had altijd in gedachten, 25 jaar of ouder, dan is hij klassiek en dan is het een oudere auto!
En kijkend naar de auto's op de weg tegenwoordig, moet ik eerlijk zeggen, het is wel een oude auto geworden

- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dit vind ik helemaal niet leuk....................
Mijn orginele eend zou dit jaar idd ook vrij zijn van belasting, wordt er nou even lekker in gewreven, lekker hoor. Met mijn huidige kenteken moet ik nog VIER jaar wachten. (als mijn eendje dat haalt)
greatnix Spookeend
Mijn orginele eend zou dit jaar idd ook vrij zijn van belasting, wordt er nou even lekker in gewreven, lekker hoor. Met mijn huidige kenteken moet ik nog VIER jaar wachten. (als mijn eendje dat haalt)
greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: