tochtstrip klapraam vastmaken
tochtstrip klapraam vastmaken
Ik ben lekker bezig wat kleine simpele low budget dingetjes te repareren zoals sloten repareren, bandjes om het dak open te houden, nieuwe kikker voor het raam en tochtstrips tussen het klapraam. Ik kan alleen nergens vinden met wat voor spul ik die rubbers stevig vast kan maken aan mijn ruit. Wat voor lijm o.id. kan ik daar het beste voor gebruiken? Iemand een goede tip?
groeten
groeten
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
dubbelzijdige plakband? Seconde lijm, montagekit, sicaflex oid.
Je kunt ook bij de ramenboer een stukkie dunne tochtstrip halen, daar zit al een lijmlaag op, en het werkt uitstekend, weet ik uit eigen ervaring!!
Je kunt ook bij de ramenboer een stukkie dunne tochtstrip halen, daar zit al een lijmlaag op, en het werkt uitstekend, weet ik uit eigen ervaring!!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
gewoon bij een willekeurige eendenboer voor een appel en een ei (of ongeveer een 10je per 2.)Jesse schreef:Hmmm waar heb je die rubbers vandaan om je dak aan vast te maken als je 'm helemaal openrolt? Die mis ik namelijk ook nog steeds...
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special

Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dan mis ik ook iets... rubbers om je dak aan vast te maken als je hem helemaal oprolt?Jesse schreef:Hmmm waar heb je die rubbers vandaan om je dak aan vast te maken als je 'm helemaal openrolt? Die mis ik namelijk ook nog steeds...
Of bedoel je die dakbandjes met drukknoopjes? Die zijn bij mij nl niet van rubber.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
Re: tochtstrip klapraam vastmaken
Ik neem aan dat je van die rubbers bedoelt met een sleuf die je op het raampje kan drukken? Dit omdat ik in het verleden een plakstrip had om de tocht tegen te houden. Deze ooit van het raampje af zitten schrapen en vervangen door die rubbere strips. Deze heb ik toen met zwarte kit vastgezet (even geleend uit mn vaders schuurMrGaussie schreef:Ik ben lekker bezig wat kleine simpele low budget dingetjes te repareren zoals sloten repareren, bandjes om het dak open te houden, nieuwe kikker voor het raam en tochtstrips tussen het klapraam. Ik kan alleen nergens vinden met wat voor spul ik die rubbers stevig vast kan maken aan mijn ruit. Wat voor lijm o.id. kan ik daar het beste voor gebruiken? Iemand een goede tip?
groeten

Wel even zorgen dat je terpetine oid in de buurt heb om schoon te maken als je knoeit en om het mooi af te werken.