gekke geluidjes in het vooronder
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
gekke geluidjes in het vooronder
Hoi,
Ik heb sinds een tijdje gekke geluidjes in het vooronder, zeg maar achter de voetenbak. Het klinkt als "sliepsliepsliepsliepsliep" en ik ben d'r niet gerust op.
De bak was al een discutabel punt toen ik de eend anderhalfjaar geleden kocht, is het einde nu in zicht? Ik zit te denken aan een versleten versnellingsbak, een asje dat niet lekker meer loopt of ijzerslijpsel tussen de tandwielen. Wie heeft dit ook gehad en hoe kwam je er van af?
Kwakkwak is uit 1985 dus ik zou niet verbaasd zijn als het gewone slijtage is na al die jaren en kilometers.
Hanzzl
Ik heb sinds een tijdje gekke geluidjes in het vooronder, zeg maar achter de voetenbak. Het klinkt als "sliepsliepsliepsliepsliep" en ik ben d'r niet gerust op.
De bak was al een discutabel punt toen ik de eend anderhalfjaar geleden kocht, is het einde nu in zicht? Ik zit te denken aan een versleten versnellingsbak, een asje dat niet lekker meer loopt of ijzerslijpsel tussen de tandwielen. Wie heeft dit ook gehad en hoe kwam je er van af?
Kwakkwak is uit 1985 dus ik zou niet verbaasd zijn als het gewone slijtage is na al die jaren en kilometers.
Hanzzl
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Heavy user
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Ik ook. Gelukkig heeft mijn broertje een bak uit een Dyane, die hebben we er samen uit gehaald. Misschien ga ik daar op oefenen. Tenzij het geluid een snelle ingreep vereist.Lelijke Eend schreef:Iets wat ineens komt is vaak geen slijtage. Ik zou je bak eens (laten) open trekken. Ik zou het graag voor je doen, maar ik ben te schijterig.
Hanzzl