Grand Parade 2CV voor het goede doel!
-
- Beginner
- Contacteer:
Grand Parade 2CV voor het goede doel!
Op zondag 3 juni organiseren wij een duckrace in Oosterwolde. Op dit groots opgezet evenement zal de eend in al zijn betekenissen centraal staan. Met als doel om 10.000 euro te werven voor stichting de Opkikker. Op www.duckrace.nl kunt u hier meer over lezen.
Het evenement wordt geopend door de grand parade 2CV. Het doel is een intocht te organiseren van minimaal 20 2CV onder politiebegeleiding en onder aanvoering van de 2CV van de Opkikker. Symbolisch gezien gaan zij hun gevleugelde vrienden in het water ondersteunen.
Opzet van het programma is als volgt:
13.15 uur verzamelen op de parkeerplaats van Restaurant 't Witte Huis, G.W. Smitweg 20, 8435 WG Donkerbroek. Ik probeer te regelen dat jullie daar koffie met gebak kunnen krijgen.
13.45 uur vertrek grand parade 2CV onder politiebegeleiding en onder aanvoering van 2CV opkikker
14.00 uur intocht 2CV en tevens opening van de duckrace programma. Naar verwachting zijn er maximaal 5.000 toeschouwers. Zij kunnen de 2CV's bewonderen.
16.15 uur Einde evenement
Ik zou dit ludieke evenement met uw hulp willen promoten. De opgave is gratis via duckrace@live.nl
Het evenement wordt geopend door de grand parade 2CV. Het doel is een intocht te organiseren van minimaal 20 2CV onder politiebegeleiding en onder aanvoering van de 2CV van de Opkikker. Symbolisch gezien gaan zij hun gevleugelde vrienden in het water ondersteunen.
Opzet van het programma is als volgt:
13.15 uur verzamelen op de parkeerplaats van Restaurant 't Witte Huis, G.W. Smitweg 20, 8435 WG Donkerbroek. Ik probeer te regelen dat jullie daar koffie met gebak kunnen krijgen.
13.45 uur vertrek grand parade 2CV onder politiebegeleiding en onder aanvoering van 2CV opkikker
14.00 uur intocht 2CV en tevens opening van de duckrace programma. Naar verwachting zijn er maximaal 5.000 toeschouwers. Zij kunnen de 2CV's bewonderen.
16.15 uur Einde evenement
Ik zou dit ludieke evenement met uw hulp willen promoten. De opgave is gratis via duckrace@live.nl
Laatst gewijzigd door Pieter van de Duck op wo 16 mei, 2007 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hoi Pieter,
Ik heb dit bericht even geplaatst in het gastenboek van ducks-of-haren. Wij zijn met 21 man, er is vast wel een aantal leden die hier aan mee wil doen. Ik in ieder geval wel!
Suc6 met de organisatie.
Misschien tot binnenkort.
Groet Robbert
Ik heb dit bericht even geplaatst in het gastenboek van ducks-of-haren. Wij zijn met 21 man, er is vast wel een aantal leden die hier aan mee wil doen. Ik in ieder geval wel!
Suc6 met de organisatie.
Misschien tot binnenkort.
Groet Robbert
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
Klinkt gezellig, maar is wel een heel eind rijden.......
We zullen zien, wie gaat nog meer?
We zullen zien, wie gaat nog meer?
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Beginner
- Contacteer:
Ik kan me - gezien de afstand voor enkelen - best voorstellen dat de komst naar Oosterwolde fr minder makkelijk is. Uiteraard is jullie komst zeer wenselijk ivm met een mooie 2CV-parade, die uitstekend aansluit bij ons thema.
Maar kun je niet, dan kun je natuurlijk nog wel het goede doel ondersteunen door een eendje te adopteren voor € 5,-
Kijk op de website voor meer info.
Pieter van de Duck
Maar kun je niet, dan kun je natuurlijk nog wel het goede doel ondersteunen door een eendje te adopteren voor € 5,-
Kijk op de website voor meer info.
Pieter van de Duck
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wie komen er nog meer??
Jij komt ook Ealse?
Ik heb me gister opgegeven, het doel was minstens 20, maar met mij erbij zaten ze op nog maar 17.
Ik kijk er al naar uit! Zal ook een fotoverslag doen hier.
Jij komt ook Ealse?
Ik heb me gister opgegeven, het doel was minstens 20, maar met mij erbij zaten ze op nog maar 17.
Ik kijk er al naar uit! Zal ook een fotoverslag doen hier.
Foto's
Foto's
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Tja ik denk dat die 17 niet 2cv.nl leden zijn.
Ik kom vaak genoeg in contact met mensen die het 2cv.nl forum niet kennen, niet willen kennen, of gewoonweg negeren. Niet zo gek; 8500 eendjes in nld. en 1200 man op het forum.
Over de foto's: die zal ik zondag avond online zetten. Net een digitale spiegelreflex aangeschaft dus hopelijk worden het mooie plaatjes.
Ik kom vaak genoeg in contact met mensen die het 2cv.nl forum niet kennen, niet willen kennen, of gewoonweg negeren. Niet zo gek; 8500 eendjes in nld. en 1200 man op het forum.
Over de foto's: die zal ik zondag avond online zetten. Net een digitale spiegelreflex aangeschaft dus hopelijk worden het mooie plaatjes.
Foto's
Foto's
Net even mijn mail box geopend, had een kennis wat foto's van eendjes gestuurd, van deze meeting dus! Ze had ze onderweg zien staan. Ik kan ze even niet toevoegen, maar het zag er fleurig uit op de parking!
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800