Plop..
- Primroseyellow
- Beginner
Plop..
Ze is er! We hebben een eendje!
De Beloofde Eend van de Franse familie wilde maar niet vlotten dus met het geld in de zak op zoek gegaan naar een Nederlandse Eend.
Een lavendelblauwe slee uit 1984 met dichtgemaakte achterraampjes (ws voor de classiclook?). Al een hoop plannen en ideeën voor het opwaarderen van deze bolide zoals two tone kleuren, nieuw dakje etc. Ik lach me elke keer slap als ik onderdelenprijzen zie. (Heb voor mezelf nl een MGB..)
Eendje komt naast de dagelijkse 306 op gas te rijden maar wellicht dat die ook nog eens het veld gaat ruimen voor een mooie C15E Familiale (onze Heimwee-auto). Tsja, dat krijg je met een vrouw met Franse wortels..
Verder wil ik in elk geval iedereen even bedanken voor alle input en adviezen bij de werving en selectie van deze eend. Opvallend is de welwillendheid, vriendelijkheid en ruimdenkendheid van de Eend-rijdende natie. (tov menig MG owner). Erg prettig!
Wie weet tot gauw ergens op een meeting of onderweg!
Groet,
Matthijs
De Beloofde Eend van de Franse familie wilde maar niet vlotten dus met het geld in de zak op zoek gegaan naar een Nederlandse Eend.
Een lavendelblauwe slee uit 1984 met dichtgemaakte achterraampjes (ws voor de classiclook?). Al een hoop plannen en ideeën voor het opwaarderen van deze bolide zoals two tone kleuren, nieuw dakje etc. Ik lach me elke keer slap als ik onderdelenprijzen zie. (Heb voor mezelf nl een MGB..)
Eendje komt naast de dagelijkse 306 op gas te rijden maar wellicht dat die ook nog eens het veld gaat ruimen voor een mooie C15E Familiale (onze Heimwee-auto). Tsja, dat krijg je met een vrouw met Franse wortels..
Verder wil ik in elk geval iedereen even bedanken voor alle input en adviezen bij de werving en selectie van deze eend. Opvallend is de welwillendheid, vriendelijkheid en ruimdenkendheid van de Eend-rijdende natie. (tov menig MG owner). Erg prettig!
Wie weet tot gauw ergens op een meeting of onderweg!
Groet,
Matthijs
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Primroseyellow
- Beginner
- Jeroen-citroen
- Moderator
Nee het is niet de mijne geweest. Ik kwam hem laatst tegen (17 mei) bij mij in de buurt in Amsterdam. Dus meteen maar ff een paar fototjes gemaakt met een miserabel e camera Ik vond hem er best leuk uitzien en de derde ruit leek netjes weggewerkt. Nog ff een plaatje van de voorkant.Primroseyellow schreef:Dat is 'em! Toevallig vroeger de jouwe geweest?
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Primroseyellow
- Beginner
Ach er valt bij die ruitjes nog wel wat te schuren en plamuren hier en daar maar zij is ook juist een beetje voor het prutsen!
Volgens mij is ze in elk geval hard op de plakken waar dat belangrijk is (afgaand op jullie tips..), voor de rest; DET (Ducktape, Epoxy, Tie-raps) en serieus aanpakken als daar weer de tijd voor is. Maar kruip er gerust eens onder als je er toevallig langsrijdt. Sta open voor tips!
Volgens mij is ze in elk geval hard op de plakken waar dat belangrijk is (afgaand op jullie tips..), voor de rest; DET (Ducktape, Epoxy, Tie-raps) en serieus aanpakken als daar weer de tijd voor is. Maar kruip er gerust eens onder als je er toevallig langsrijdt. Sta open voor tips!
Jojo: 2cv6TresSpecial 1983
Julie: MGB GT, 1969
De Tank: Volvo 244 GLE, 1981
Julie: MGB GT, 1969
De Tank: Volvo 244 GLE, 1981
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Welkom !
Leuke 2cv en dat van die dichtgeplamuurde achterruitjes vind ik ook erg geinig!
Mocht je ooit weer ruitjes willen dan kun je ze er met wat schraapwerk misschien weer onder vandaan toveren
Leuke 2cv en dat van die dichtgeplamuurde achterruitjes vind ik ook erg geinig!
Mocht je ooit weer ruitjes willen dan kun je ze er met wat schraapwerk misschien weer onder vandaan toveren
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Regelmatige poster