ik heb even een kort vraagje mijn koets is nu helemaal leeg en staat dus alleen op het rollend gedeelte+chassis (jullie begrijpen denk ik wel wat ik bedoel) nu is alleen mijn vraag met of zonder chassis de slechte delen lassen?
wat is de beste en makkelijkste manier om alles mooi en perfectte lassen. het gaat om dorpels. binnenkant achterspatbord bodemplaten. eventueel c stijl.
ik heb wel iets gevonden maar wil toch nog graag een keer jullie ervaringen horen.
hoe een koets lassen?
hoe een koets lassen?
C'est une bonne voiture
-
- Addicted user
- Contacteer:
Zelf heb ik hoekprofielen gebruikt welke de stijlen met elkaar verbindt, zodat er weer een stijf geheel ontstaat. Kun je ook zien op mijn site.
Verder 2 balken van hout aan de onderzijde vastgezet met de gaten waarmee de koets normaal aan het chassis zit. Straks als alles klaar is dan als laatste doe ik de bodemplaten.
Verder 2 balken van hout aan de onderzijde vastgezet met de gaten waarmee de koets normaal aan het chassis zit. Straks als alles klaar is dan als laatste doe ik de bodemplaten.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Las Expert
- Contacteer:
dan was die goed rot michiel!
de kunst is om een oud paneel er netjes er uit te krijgen zonder de rest te vernielen.
maar meestel als je een stuk plaat werk verwijdert ( bv bodumplaat) zijn de flens randen van de voeten bak ook weg en de binen kant dorpel.
helaas vreet dit veel tijd om dat eerst weer te herstellen.
maar soms zit het mee dan heb ik de bodumplaten er in een middag in zitten gekit en al! maar meestal zit het tegen en daarom is het zo duur bij een eendengarage
de kunst is om een oud paneel er netjes er uit te krijgen zonder de rest te vernielen.
maar meestel als je een stuk plaat werk verwijdert ( bv bodumplaat) zijn de flens randen van de voeten bak ook weg en de binen kant dorpel.
helaas vreet dit veel tijd om dat eerst weer te herstellen.
maar soms zit het mee dan heb ik de bodumplaten er in een middag in zitten gekit en al! maar meestal zit het tegen en daarom is het zo duur bij een eendengarage
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970