ST Mihiel
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
20-22 juli 2007
Zomermeeting in St.Mihiel (F, 50 km onder Verdun. Dep.55) camping
"Base de plein Air"
*grote barbeque
*gezelligheid
*mooie omgeving
*gelegenheid om langer te blijven, danwel eerder te komen
Copy van CCR site
http://members.lycos.nl/citroen400/index.html
Zomermeeting in St.Mihiel (F, 50 km onder Verdun. Dep.55) camping
"Base de plein Air"
*grote barbeque
*gezelligheid
*mooie omgeving
*gelegenheid om langer te blijven, danwel eerder te komen
Copy van CCR site

http://members.lycos.nl/citroen400/index.html

-
- Moderator
Een slagveldtour rondom Verdun is aan te raden als je dan toch in de buurt bent. Kan je wel een goede week kosten en is slopend voor je kijk op 'den mensch' als soort
, maar is enorm indrukwekkend.
Excuses voor de miezerige beeldkwaliteit, maar ik heb geen scanner, dus analoge foto's even opnieuw gefotografeerd..
Mijnkrater bij Les Eparges (dicht bij St Mihiel). Dat kleine gele vlekje achterin is mijn eend, even om de omvang van de krater te illustreren..

Het 'dak' van fort Douamont:

De kerk van Montfaucon (Argonne)

De kerk van Ornes, bij Verdun. Ornes zelf is een van de dorpen rondom Verdun die sinds 1916 letterlijk verdwenen zijn.

Wat speelgoed dat ik onderweg tegenkwam (en netjes heb laten staan!!
) :

Een tripje naar Verdun eerder dat jaar waar ik meer aan een (geleende!) eend heb gerommeld dan dat ik daadwerkelijk de bossen in ben geweest.

Excuses voor de miezerige beeldkwaliteit, maar ik heb geen scanner, dus analoge foto's even opnieuw gefotografeerd..
Mijnkrater bij Les Eparges (dicht bij St Mihiel). Dat kleine gele vlekje achterin is mijn eend, even om de omvang van de krater te illustreren..

Het 'dak' van fort Douamont:

De kerk van Montfaucon (Argonne)

De kerk van Ornes, bij Verdun. Ornes zelf is een van de dorpen rondom Verdun die sinds 1916 letterlijk verdwenen zijn.

Wat speelgoed dat ik onderweg tegenkwam (en netjes heb laten staan!!

Een tripje naar Verdun eerder dat jaar waar ik meer aan een (geleende!) eend heb gerommeld dan dat ik daadwerkelijk de bossen in ben geweest.

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
De betere tijden voor de 'witte' zijn daarna begonnen, toen ik er een andere versnellingsbak in had gelepeld. 
Wat trouwens geinig was, de schoonzoon van de campingeigenaar (Les Breuils te Verdun) is ook eendenliefhebber. Zijn spullen stonden elders, maar ik mocht wel zijn ijzerdraad lenen
.

Wat trouwens geinig was, de schoonzoon van de campingeigenaar (Les Breuils te Verdun) is ook eendenliefhebber. Zijn spullen stonden elders, maar ik mocht wel zijn ijzerdraad lenen

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams