bcc's vermogens test dag.
Geplaatst: zo 8 jul, 2007 21:01
gisteren een leuk dagje gehad.
7 burtons
1 lomax
2 eendjes
mijn moter heeft 650 cc en is in goede conditie.
de pk meeting is op de wielen gemeten en je moet er ongeveer 6 pk bij tellen wil je aan de pk's komen die in je boekje staan zegmaar.
eerste run:
30.4 pk (36,4 pk op krukas), zonder powertube
tweede run
31.5 pk (37,5 pk op krukas), met powertube
derde run:
31.4 pk (37,4 pk op krukas), met K&N
beide metingen met 1e trap 110 en tweede trap 115
bij de 2e run kon ie nog iets armer.
dus 2e trap naar 110 maar zonder powertube met K&N
vierder run:
30.9 pk (36,9 pk op krukas) dus iets minder maar zuiniger in 2e trap.
zo staat ze nu maar ik ga het deze week waarschijnlijk weer terug zetten naar de powertube met 115 dus zoals ik het altijd al had.
voor mij weinig verbetering!
er zaten er een paar bij die 5 of meer pk omhoog gingen
die waren erg blij
het is erg leerzaam en je komt er gouw achter dat sommige dingen toch niet goed staan afgesteld.
bij de meeste was de vlotterhoogte niet goed!
7 burtons
1 lomax
2 eendjes
mijn moter heeft 650 cc en is in goede conditie.
de pk meeting is op de wielen gemeten en je moet er ongeveer 6 pk bij tellen wil je aan de pk's komen die in je boekje staan zegmaar.
eerste run:
30.4 pk (36,4 pk op krukas), zonder powertube
tweede run
31.5 pk (37,5 pk op krukas), met powertube
derde run:
31.4 pk (37,4 pk op krukas), met K&N
beide metingen met 1e trap 110 en tweede trap 115
bij de 2e run kon ie nog iets armer.
dus 2e trap naar 110 maar zonder powertube met K&N
vierder run:
30.9 pk (36,9 pk op krukas) dus iets minder maar zuiniger in 2e trap.
zo staat ze nu maar ik ga het deze week waarschijnlijk weer terug zetten naar de powertube met 115 dus zoals ik het altijd al had.
voor mij weinig verbetering!
er zaten er een paar bij die 5 of meer pk omhoog gingen
die waren erg blij
het is erg leerzaam en je komt er gouw achter dat sommige dingen toch niet goed staan afgesteld.
bij de meeste was de vlotterhoogte niet goed!