Benzine geur
Benzine geur
Hoi
Ik ben nieuw hier en heb al eens vlug via Zoeken geprobeert of er een oplossing bestaat voor mijn probleem maar kwam niets tegen.
Mijn vraag is, mijn 2pk ruikt overdreven naar benzine. Ik hoef er zelf niet mee te rijden, even starten en de geur is er al.
Waaraan zou dit kunnen liggen?
Mvg Denis
Ik ben nieuw hier en heb al eens vlug via Zoeken geprobeert of er een oplossing bestaat voor mijn probleem maar kwam niets tegen.
Mijn vraag is, mijn 2pk ruikt overdreven naar benzine. Ik hoef er zelf niet mee te rijden, even starten en de geur is er al.
Waaraan zou dit kunnen liggen?
Mvg Denis
Ik en men geitj^^
- André Post
- Heavy user
-
- Beginner
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Smurf
Kijk eens op deze site.
Daar kan je de vraagbaak afhalen (pdf) waar alle afstelgegevens in staan
http://users.telenet.be/plattinnekes-meeting/index.htm
Groeten
Michel
Kijk eens op deze site.
Daar kan je de vraagbaak afhalen (pdf) waar alle afstelgegevens in staan
http://users.telenet.be/plattinnekes-meeting/index.htm
Groeten
Michel
Kijk ook eens op mijn site
www.michelenmichel.be
www.michelenmichel.be
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Doet hij het alleen als je start?
Want bij starten is er altijd wat extra brandstof wat gewoon uit een gaatje onderin de carburateur loopt.
Ga maar eens kijken zonder dat je motor loopt, druk het gas in en er loopt brandstof over je spruitstuk, is heel normaal, dit zou het misschien al kunnen zijn.
Probeer in ieder geval alle slangen te controleren of ze niet gescheurd zijn oid, dat kan ook al het probleem zijn.
Want bij starten is er altijd wat extra brandstof wat gewoon uit een gaatje onderin de carburateur loopt.
Ga maar eens kijken zonder dat je motor loopt, druk het gas in en er loopt brandstof over je spruitstuk, is heel normaal, dit zou het misschien al kunnen zijn.
Probeer in ieder geval alle slangen te controleren of ze niet gescheurd zijn oid, dat kan ook al het probleem zijn.
-
- Heavy user
brandstof leiding los, elleboogje naar luchtfilter los pielen en dan het deksel v/d carb eraf schroeven, op zn kop houden en met schuifmaat de afstand tussen midden v/d vlotter (zit een klein puntje) en het deksel meten (vanaf pakking) dit moet aan beide kanten 18mm +/- 1 mm zijnsmurf schreef:Oke Ik zal es kijken...
Over die vlotter?..Kan ik eventueel ergens een schema vinden en een werkwijze van hoe ik dit kan aanpassen?..mvg
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction