Special dashboard met Club kabelboom?
Special dashboard met Club kabelboom?
Mijn 2cv beschikt over een 'Club'-kabelboom. Dat betekent moderne, platte stekkeraansluitingen.
Ik weet dat Special-dashboards ronde stekkersaansluitingen hebben. Maar bestaan er ook Special-dashboards die wél op een 'moderne' kabelboom met platte stekkers passen?
Ik weet dat Special-dashboards ronde stekkersaansluitingen hebben. Maar bestaan er ook Special-dashboards die wél op een 'moderne' kabelboom met platte stekkers passen?
La vie est belle.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Volgens mij ligt de eenheid kabelboom ook later. Rond 86/87 ergens.
Maar, in moderne "specials" heb je ook al de 4kanten knoppen op het dash voor de ruitenwisser en de remoliecontrole enz.
Terwijl mijn eerste eend, 82er portugees, wel gewone ronde knoppen had, had de 89er Franse eend dat niet, maar dus bovengenoemde vierkante.
Nou zijn stekkertjes zo over gezet natuurlijk.........
Greatnix Spookeend
Maar, in moderne "specials" heb je ook al de 4kanten knoppen op het dash voor de ruitenwisser en de remoliecontrole enz.
Terwijl mijn eerste eend, 82er portugees, wel gewone ronde knoppen had, had de 89er Franse eend dat niet, maar dus bovengenoemde vierkante.
Nou zijn stekkertjes zo over gezet natuurlijk.........
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
mmmjah, nou ja, viel mij wel mee eigenlijk, maar goed, ff geen rekening gehouden met het feit dat niet iedereen een aantal oude bomen heeft liggen. Stekkers gehaadl op citrombile btw, zakje voor de hele eend, was geloof ik 12 euro toen. Erg makkelijk, stekkers, mannetjes, vrouwtjes, kleurtjes enz, gewoon netjes compleet.
Schiet me nog ff wat te binnen, volgens mij werkt een "nieuwe" ruitenwisser motor niet met een "oud" knopje ivm te weinig aansluitingen. Dat was voor mij toen erg tobben, en ik heb er toen een oude ruitenwissermotor ingezet. Verder zit er volgens mij wel alles aan, ook de aansluiting voor de alarmlichten.
Greatnix Spookeend
Schiet me nog ff wat te binnen, volgens mij werkt een "nieuwe" ruitenwisser motor niet met een "oud" knopje ivm te weinig aansluitingen. Dat was voor mij toen erg tobben, en ik heb er toen een oude ruitenwissermotor ingezet. Verder zit er volgens mij wel alles aan, ook de aansluiting voor de alarmlichten.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik heb ook gewoon platte stekkertjes en een 2CV Special van juni 1985... en heb niet het idee dat die boom er later is ingezet.
Citroën 2CV6 Spécial, 1985
zoeken? "probleem" site:forum.2cv.nl
zoeken? "probleem" site:forum.2cv.nl
Mooi, dat betekent dat de Specials van ná 1984 dus platte stekkers hebben. Ga ik op zoek naar een Special dashboard met platte stekkers...Wouterr schreef:Ik heb ook gewoon platte stekkertjes en een 2CV Special van juni 1985... en heb niet het idee dat die boom er later is ingezet.
La vie est belle.