Lak velgen (Gris rosé) verkrijgbaar in spuitbus motip?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Lak velgen (Gris rosé) verkrijgbaar in spuitbus motip?
Gisteren heb ik nieuwe velgen met nieuwe Mabors onder m'n eend laten zetten, aan de voorkant. Ik moet zeggen dat het weer erg lekker rijdt, na een jaar op firestones te hebben gereden (die overigens niet zo hoog zijn als mabors en michelins!!). Ik kwam erachter dat de lak op de velg niet helemaal tot in de naad dicht bij de rand van de velg is doorgedrongen; dus daar komt nog een subtiel laagje ML in.
De oude achtervelgen gaan door voor oud ijzer, de oude voorvelgen komen nu achterop met 2 van de 4 oude firestones die nog wel goed waren. Om het geheel weer wat netter te laten lijken wil ik de velgen nog wel van een nieuw laagje gris rose (ac 136) voorzien. De kleur kan ik op de site van motip echter niet vinden; weet iemand of de lak uberhaupt bestaat binnen het motip assortiment? Of moet ik een kleur nemen die er erg dicht bij komt , en zo ja wat is daarvan de code?
Ik heb al heel wat topics doorgelezen maar alleen maar nergens antwoord kunnen vinden.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
De oude achtervelgen gaan door voor oud ijzer, de oude voorvelgen komen nu achterop met 2 van de 4 oude firestones die nog wel goed waren. Om het geheel weer wat netter te laten lijken wil ik de velgen nog wel van een nieuw laagje gris rose (ac 136) voorzien. De kleur kan ik op de site van motip echter niet vinden; weet iemand of de lak uberhaupt bestaat binnen het motip assortiment? Of moet ik een kleur nemen die er erg dicht bij komt , en zo ja wat is daarvan de code?
Ik heb al heel wat topics doorgelezen maar alleen maar nergens antwoord kunnen vinden.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Bedankt allemaal!
Desondanks heb ik vrijdag al een (achteraf verkeerde) spuitbus gekocht, die dezelfde kleur leek, maar toen ik eenmaal gespoten had waren de velgen bijna wit. Nog maar een keer dus, en dan met deze verf.
Desondanks heb ik vrijdag al een (achteraf verkeerde) spuitbus gekocht, die dezelfde kleur leek, maar toen ik eenmaal gespoten had waren de velgen bijna wit. Nog maar een keer dus, en dan met deze verf.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's