De carteronderdruk van mijn Visa blok die niet zo lekker loopt is stationair heel goed 15 cm water maar zo gauw het blokje wat toeren gaat maken stijgt de druk to nul verschildruk met buiten.
Zou dat de vulpijp zijn die toch niet helemaal lekker is of gewoon lekkende zuigerveren/klepgeleiders??? Of weet iemand iets anders slims?
Ik wil nl die vulpijp op mijn andere blok gewoon weer gebruiken.
Carteronderdruk
Alles over visa-conversies.
-
- Gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: do 9 mar, 2006 12:33
Ga naar
- Algemeen/Belangrijke informatie
- ↳ Gestolen voertuigen
- ↳ Forum-Mededelingen
- Marktplaats 2cv.nl
- ↳ Te Koop Aangeboden
- ↳ Te Koop Gevraagd / Gezocht
- ↳ Gespotte advertenties
- Meetings
- ↳ Aankondigingen / Voorbespreking
- ↳ Foto's / Nabespreking
- Motor/Versnellingsbak
- ↳ Motor algemeen
- ↳ Startproblemen
- ↳ Motorrevisie
- ↳ Versnellingsbakrevisie
- Rollend gedeelte
- ↳ Chassis
- ↳ Wielophanging
- ↳ Remmen
- Plaatwerk/Dak/Interieur
- ↳ Plaatwerk/Dak/Interieur Algemeen
- ↳ Lassen
- ↳ Reparaties
- Elektrisch
- ↳ Elektrisch Algemeen
- ↳ Laadstroomproblemen
- ↳ Kabelboom / zekeringen
- ↳ Geluid
- Tuning/Conversies/Verbouwingen
- ↳ Tuning algemeen
- ↳ Visa-conversie
- ↳ Restauraties en verbouwingen
- ↳ Kitcars
- Diversen
- ↳ Eendrijden
- ↳ Kosten en tips voor Aankoop / Onderhoud
- ↳ Diensten (hulp gevraagd & aangeboden)
- ↳ Miniaturen
- ↳ Games/video/boeken/tv
- ↳ Websitepromotie
- ↳ Forum Trofee
- Forum - Algemeen
- ↳ Vragen over het forum
- ↳ Even voorstellen / Mijn nieuwe eendje!
- ↳ Overig/prietpraat
- 2cv.nl - Alles over de site
- ↳ 2cv.nl