Nieuw bij eend-meeting

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Plaats reactie
Wouterr
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Nieuw bij eend-meeting

Bericht door Wouterr » ma 29 okt, 2007 16:44

hallo forum-posters,
ben nog tamelijk nieuw in de wereld van eenden, maar al wel heel enthousiast!
Nu zie ik dat er nogal wat eend-meetings zijn en eigenlijk lijkt het me best gaaf om hier een keer heen te gaan. Ik vroeg mij alleen of of je voor zo'n meeting nog lid moet zijn van een eendenclub en of ze een beetje betaalbaar zijn (studiefinanciering is geen kapitaal). Is vast wel iemand hier met ervaring over dit onderwerp :wink:
Citroën 2CV6 Spécial, 1985
zoeken? "probleem" site:forum.2cv.nl

rhassing
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door rhassing » ma 29 okt, 2007 17:07

Hoi Wouter,
Voor de meeste meetings hoef je geen lid te zijn. Meld je anders eerst ook even aan op 2cvclubtwente.nl :)(http://www.2cvclubtwente.nl/forumbb/index.php)
Uiteraard kost het wel brandstof om ergens te komen, hahaha
Ga je mee naar Spa-Francorchamps?
Ik vertrek vrijdag 9 november tegen een uurtje of zeven 's avonds. Of je kunt mee doen aan de twenteraid.
Aan beide meeting zijn wel wat kosten verbonden, maar dat zijn geen giga bedragen...
Gr. Rob

Wouterr
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Wouterr » ma 29 okt, 2007 18:13

Hoi Rob,
bedankt voor je reactie; meteen maar even aangemeld op de site.
Beide suggesties voor meetings zit ik helaas :s al vol; beetje balen, maar blijf iig de site van 2cvclubtwente wel in de gaten houden!
gr,Wouter
Citroën 2CV6 Spécial, 1985
zoeken? "probleem" site:forum.2cv.nl

Robbert.
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Robbert. » ma 29 okt, 2007 18:44

De meeste meetings die georganiseerd worden door/op 2cv.nl zijn gratis. Je hoeft je alleen maar hier op het forum op te geven. In de 2 jaar dat ik nu een eend heb ben ik bij één 2cv.nl meeting geweest; De Betuwerit, afgelopen augustus. Die kan ik je zeker aanraden!
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's

Daffy
Super eendkenner
Super eendkenner
Contacteer:

Bericht door Daffy » di 30 okt, 2007 08:00

Welkom Wouter .

Meetings die voor leden van een bepaalde vereniging zijn , worden over het algemeen niet vermeld in het openbaar. Daar heb je dus geen weet van.
De andere meetings zijn voor iedereen toegankelijk.
Wel zijn er verenigingen ( ik praat het liefst over Citroën verenigingen ipv. 2cv verenigingen) die op eigen evenementen korting geven op de entree aan hun leden.
Als je op een bepaald weekend wel naar een evenement kunt , maar niet het hele weekend , dan ben je vaak welkom als dagbezoeker, en hoef je geen entree te betalen. Je auto komt dan meestal buiten het meetigterrein te staan.
Je hoeft je natuurlijk niet aan te sluiten bij een club ,( er zijn er momenteel ongeveer 16 in Nederland), maar bij clubs is er vaak een aanspreekpunt die je meer en actuele info kan geven over een meeting.
Tot de volgende ,meeting dan maar ?????

Daffy

Plaats reactie