Vliegwiel draaien zonder fan
Vliegwiel draaien zonder fan
Bij de afstelling van de ontsteking wil ik het vliegwiel draaien zonder dat de fan erop zit want zit die er op dan kan ik niet bij de ontsteking.
Zelf heb ik gedacht een metalen stripje te plaatsen op de plek van de fan en daaraan te draaien. Heeft iemand een ander (beter) idee???
Vrgrt.
Hassie.
Zelf heb ik gedacht een metalen stripje te plaatsen op de plek van de fan en daaraan te draaien. Heeft iemand een ander (beter) idee???
Vrgrt.
Hassie.
- André Post
- Heavy user
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- Heavy user
in oude blokkies ja, hier in friesland is 't een ramp fatsoenlijke bouten te vinden, m7 is al tyfus moeiluk 
en ik zou het laatste stukje draaien gewoon met n schroevendraaier op het vliegwiel doen, komt namelijk nogal precies en dan schiet ik er vaak overheen
al is het nu zondag en heb je het waarschijnlijk al gedaan

en ik zou het laatste stukje draaien gewoon met n schroevendraaier op het vliegwiel doen, komt namelijk nogal precies en dan schiet ik er vaak overheen
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
Waar dan ? Nieuw bedoel ik he, zonder en compleet motorblok er aan vast.Punky schreef:Je moet ook weten waar je ze moet halen.Lelijke Eend schreef:Wordt de bout ook minder belast. Het is namelijk een M9 bout. Je zult nog sneller een olifant in een tutu vinden dna zo'n bout in het schap van de ijzerhandel.![]()
![]()
![]()
M7 is geen probleem !thomaaas schreef:in oude blokkies ja, hier in friesland is 't een ramp fatsoenlijke bouten te vinden, m7 is al tyfus moeiluk
Afblijven.
-
- Heavy user
-
- Heavy user
nee man, joure is al 40 km, dan kan 'k beter naar ron v/d berg, even ver maar ach, k moet vaak ook nog ff pakkinkje dit en pompje dat, dus komt vaak beter uit 
Peugeot dealer heeft ze touwens ook, maar dat is alemaal met imbus
en nu weer terug naar 't onderwerp!

Peugeot dealer heeft ze touwens ook, maar dat is alemaal met imbus

en nu weer terug naar 't onderwerp!
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break