backfire schreef:Regen komt ook via de asjes naar binnen, daar helpt geen rubber tegen, allen nieuwe asjes. Verder raamrubber "kan" slecht aansluiten, oplossing is tectyl er tussen spuiten, na een paar dagen is dit voldoende plakkende om het geheel waterdicht te krijgen.
Water in de deuren, knap hoor bij een eend, zijn de raamstijlen ook niet gewoon rot, of loopt het via bovenkant achter de binnenste deurplaat naar binnen? De eend deur zelf is van naturen geheel waterdicht, er zitten geen schuiframen / draairamen in die kunnen lekken.
Het bovenstaande schreef "Backfire" destijds in het forum vandaar mijn vraag aan "Backfire"!
Doordat ik ook lekkage heb struinde ik wat door het forum en stuitte op jouw bericht. De lekkage zit bij mij door het onderste voorruitraamrubber.
Jij tipt : spuiten met tectile onder de raamrubber. Wat voor tectile gebruik je? Ik vraag dit omdat ik tectile heb die snel droogt en tectile die heel lang kleverig blijft; dat is Valvoline Bodysafe. Dit laatste lijkt mij het beste; kan jij dat bevestigen? Deze Valvoline Bodysafe heb ik ook "kwastbaar" in een blik, dit is dikker . Door de dikte is dit wellicht aan te bevelen? Spuiten is wel makkelijker aan te brengen.
Graag jouw mening.
Bij voorbaat dank.
Hassie.