Even voorstellen..
Even voorstellen..
Dag Eendrijders,
Graag stel ik me even voor. Ik ben Gerald en rijd samen met mijn echtgenote sinds twee jaar een prachtige gebruiksbak, een 2CV6 Club van 1987. De Eend wordt in gezet naast onze DS waar 'ie voor gemaakt is: rijden over landweggetjes. En inderdaad, over de onverharde wegen en paden is het taaie rakker. We kochten de Eend zonder APK met een kapot wiellager en doorgeroeste hoeken bij de achterbank. Ik heb de hoeken gelast, nieuw dakje geplaats een een beurtje gegeven. Nu loopt 'ie al twee jaar als een trein. In de toekomst moet het chassis gewisseld worden.
Graag stel ik me even voor. Ik ben Gerald en rijd samen met mijn echtgenote sinds twee jaar een prachtige gebruiksbak, een 2CV6 Club van 1987. De Eend wordt in gezet naast onze DS waar 'ie voor gemaakt is: rijden over landweggetjes. En inderdaad, over de onverharde wegen en paden is het taaie rakker. We kochten de Eend zonder APK met een kapot wiellager en doorgeroeste hoeken bij de achterbank. Ik heb de hoeken gelast, nieuw dakje geplaats een een beurtje gegeven. Nu loopt 'ie al twee jaar als een trein. In de toekomst moet het chassis gewisseld worden.
2CV6 Club '87
DSuper '72
DSuper '72
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Moderator
Dank voor jullie hartelijke welkom. Dit is 'em.
http://www.citrofiel.net/forumpics/gera ... IM1238.JPG
http://www.citrofiel.net/forumpics/gera ... IM1238.JPG
2CV6 Club '87
DSuper '72
DSuper '72
-
- Veelvuldig poster
Een mooie grijze,netjes.
Welkom en veel plezier alhier en daar op een meeting oid.
Groetjes en fijne feestdagen,
Hans
Dit is de schoonheid van Gerald dus
Welkom en veel plezier alhier en daar op een meeting oid.
Groetjes en fijne feestdagen,
Hans
Dit is de schoonheid van Gerald dus
Laatst gewijzigd door Hanzelman op vr 21 dec, 2007 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
En omdat 'ie niet grijs genoeg kan zijn, heeft ons deuxcheveau'tje grijze koplamphuizen en een grijze gril (dat houden we graag zo). Geen chroom, rallyzwart of anders vrolijke tint dus. Alleen de grijze lak van de motorkap bleef hangen aan de TomTom-rally sticker. Quelle dommage... gelukkig kwam er grondverf onder de lak tevoorschijn in...grijs.
2CV6 Club '87
DSuper '72
DSuper '72
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Kerstboom van je 2cv maken?
Kan dat dan?
Cool!
Welkom trouwens!!!!
Kan dat dan?
Cool!