Motorkapsluiting pakt niet
-
- Beginner
Motorkapsluiting pakt niet
Leute!
Mijn motorkap pakt wel de eerste haak, zegmaar de veiligheid, maar echt de sluiting zelf houdt niet vast.
Die veer is dus wel prima, maar hij pakt die 2e haak niet, wat doe ik daarmee ?
Ik vind het zo leuk dit, die kleine dingetjes. Meestal ben je met een doppensetje en een schroevendraaier al klaar.
briljant die wagen.
ok hooi!
Mijn motorkap pakt wel de eerste haak, zegmaar de veiligheid, maar echt de sluiting zelf houdt niet vast.
Die veer is dus wel prima, maar hij pakt die 2e haak niet, wat doe ik daarmee ?
Ik vind het zo leuk dit, die kleine dingetjes. Meestal ben je met een doppensetje en een schroevendraaier al klaar.
briljant die wagen.
ok hooi!
(.º \ = / º.)
- André Post
- Heavy user
Of de haak verstellen door de boutjes waarmee deze gemonteerd zit op de
balk iets los te draaien en de haak wat naar boven schuiven.
Als je de haak pas vast zet als de motorkap dicht zit weet je zeker dat het past.
balk iets los te draaien en de haak wat naar boven schuiven.
Als je de haak pas vast zet als de motorkap dicht zit weet je zeker dat het past.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
-
- Beginner
Top!
Ga ik morgen even proberen.
Nu ik hier toch ben, ga ik nog even een nieuw onderwerpje aansnijden : mn deurklink links pakt het mechaniek niet.
Ik heb de klink er al eens uit gehad, dan werkt ie weer, maar zodra ik em op slot heb gehad wil t niet meer, draait ie door zegmaar.
RRRRAAAARRRR
Ga ik morgen even proberen.
Nu ik hier toch ben, ga ik nog even een nieuw onderwerpje aansnijden : mn deurklink links pakt het mechaniek niet.
Ik heb de klink er al eens uit gehad, dan werkt ie weer, maar zodra ik em op slot heb gehad wil t niet meer, draait ie door zegmaar.
RRRRAAAARRRR
(.º \ = / º.)
- André Post
- Heavy user
Nee, geen vet. Gebruik als je m helemaal schoon hebt grafietpoeder. Dit kun je kopen bij bijvoorbeeld Halfords voor weinig geld. Ik heb in mijn eend ook nieuwe slotpennen gezet en nieuwe sloten. Met grafiet gaat t prima hoor!
Grafietpoeder en vet niet in combinatie gebruiken want dan wordt het een klonterige massa.
Grafietpoeder en vet niet in combinatie gebruiken want dan wordt het een klonterige massa.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987