Als ik dan terug ben komen de vragen ook maar weer meteen....
om het van het begin af aan zo kort mogelijk te houden...iedereen die mijn wolkje ooit wel eens gezien heeft weet dat ik een licht (

Daar kan geen owatrol meer tegenop..maargoed...
Eerst het owatrol vraagje...ik ga deze lente met een vriendin een middagje onze eendjes in de owatrol zetten...ik ben niet supersterk, dus hoe doe ik dat zonder te veel lichaamskracht te verliezen. Kan ik het smeren met een kwast of moet dit echt in meerdere lagen? Ik heb zón blik in mijn achterbak liggen.
Of kan het ook makkelijker dat iemand weet? Ik roep maar wat...rollen ofzo met een verfroller? Lijkt me minder zwaar, maar ik weet niet of het werkt.
Hoedenplank: dolgraag zou ik een hoedenplank willen...om mijn badeendjes op te zetten, maar ook omdat ik het knus vind...zijn deze te verkrijgen of moet ik zoiets zelf knutselen of laten knutselen.
roest Omdat de achter kant niet meer te redden is met owatrol zal ik dat anders moeten aanpakken.
Nu wil iemand me gaan helpen met een aantal lasdingen. Achterkant en bij mijn voorruit rondom mijn ventilatie klepje. Zou ik in principe mijn achterkant helemaal kunnen 'goed'lassen...voor wie niet weet hoe het eruit ziet...
Deze foto...mede mogelijk gemaakt door martijn..

en zo zou ik het graag willen...maar is dit haalbaar?

ik hoor het graag!
groetjes, Maaike