klepdeksel pakkingen
klepdeksel pakkingen
Moet ik, als ik de klepdeksels er af heb gehad nieuwe pakkingen monteren?
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
als je geen nieuwe hebt, en ze zijn nog ok, dan kan het wel. wij doen eigenlijk altijd verse monteren, ze zijn niet duur, en je loopt toch minder risico. Zeker als ze een beetje geplakt zaten, kun je met eraf halen makkelijk beschadigen.
Greatnix Spookeend
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Gebruiker
De kans dat er lekkage optreedt bij hergebruik is groter.
Dan is een logische reaktie dat je de kleppendeksels nog wat meer aandraait.
Dit kan (als je te hard draait) dan vervorming geven van de deksel waardoor het nooit meer echt lekker makkelijk dicht wil.
Nieuwe kopen dus!!!
Sommige dingen gebruik je liever niet 2e hands
Dan is een logische reaktie dat je de kleppendeksels nog wat meer aandraait.
Dit kan (als je te hard draait) dan vervorming geven van de deksel waardoor het nooit meer echt lekker makkelijk dicht wil.
Nieuwe kopen dus!!!
Sommige dingen gebruik je liever niet 2e hands
-
- Regelmatige poster
Op zich als het aanhaalmoment juist is, dan zou de pakking gewoon af moeten sluiten. Als ie hard en oud is, dan is vervangen wel slim.
Ik ben nu bijvoorbeeld bezig een motorblok te reviseren. Dat houdt ook in dat binnen 1000 km de olie ververst en de kleppen gesteld moeten worden. Nou ik heb juist nieuwe kleppendekselpakkingen ertussen gedaan. En met vloeibare pakking tussen het rubber en de kleppendeksel. Gewoon om te voorkomen dat ie zal kunnen lekken op een oneffenheidje. Ga het er toch echt niet weer uit lopen schrapen na 1000 km.
Ik ben nu bijvoorbeeld bezig een motorblok te reviseren. Dat houdt ook in dat binnen 1000 km de olie ververst en de kleppen gesteld moeten worden. Nou ik heb juist nieuwe kleppendekselpakkingen ertussen gedaan. En met vloeibare pakking tussen het rubber en de kleppendeksel. Gewoon om te voorkomen dat ie zal kunnen lekken op een oneffenheidje. Ga het er toch echt niet weer uit lopen schrapen na 1000 km.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Regelmatige poster