wat is nou het beste?!
-
- Las Expert
- Contacteer:
wat is nou het beste?!
wat is nou volgens jullie het beste behandeling voor (voorkomen) roest
tektyl
dinitrol?
ik ben er benieuwt naar!
tektyl
dinitrol?
ik ben er benieuwt naar!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Addicted user
- Contacteer:
ff zoeken TB staat hier op het forum, waarschijnlijk als je sanders ingeeft kom je er vanzelf. 
omdat ik toch aan het eten ben, heb ik het even voor je opgezocht.
http://www.autobild.de/artikel/rostschu ... 35817.html
Van de tectylsoorten heeft alleen Teroson de kwaliteit goed, de overige Tectyl, 3M en dergelijke zijn bevredigend.

omdat ik toch aan het eten ben, heb ik het even voor je opgezocht.
http://www.autobild.de/artikel/rostschu ... 35817.html
Van de tectylsoorten heeft alleen Teroson de kwaliteit goed, de overige Tectyl, 3M en dergelijke zijn bevredigend.
-
- Veelvuldig poster
waxoyl
ken iemand, die iemand kent,
(maar heb het zelf ook gezien en gehoord van die persoon) die het al 30 jr gebruikt en de eenmaal goed behandelde delen (binnen en buiten) roesten niet meer, in tegenstelling tot met ML en tectyl bodyschutz behandelde delen, als daar eenmaal roest onder zit gaat het gewoon verder! en dat weet ik uit eigen ervaring, voor mij geeeeeeen tectyltroep meer, het ziet er alleen ff mooi zwart uit....
greetzzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
ken iemand, die iemand kent,

greetzzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
Ik denk inderdaad dat Ramon het daarover heeft.
Mijn 2cv's worden zo behandeld: de Dinitrol wordt onder druk in alle holle ruimtes gespoten. De wagen staat daarna meestal wel nog een dag "uit te lekken want hier en daar loopt de overtollige smurrie er weer uit.
En ik geef trouwens de voorkeur aan Dinitrol. De koets van mijn 85'er werd vanaf nieuwe elke 3 jaar gedinitrold en die is puntgaaf.
Mijn 2cv's worden zo behandeld: de Dinitrol wordt onder druk in alle holle ruimtes gespoten. De wagen staat daarna meestal wel nog een dag "uit te lekken want hier en daar loopt de overtollige smurrie er weer uit.
En ik geef trouwens de voorkeur aan Dinitrol. De koets van mijn 85'er werd vanaf nieuwe elke 3 jaar gedinitrold en die is puntgaaf.
-
- Veelvuldig poster
elk jaar weer naar de winterslaap,Punky schreef:Wat altijd een gezamelijke deler is, is dat je de behandeling altijd om de 2 a 3 jaar moet herhalen.
eend op de brug en 1 á 2 soms drie busjes tectyl erin spuiten en banden spaning controlen oliepeil noem maar op
2cvfreak
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!