Rit voor Limburgse forumleden
- Sjarel Ston
- Beginner
Rit voor Limburgse forumleden
Ik heb wat zitten zoeken en volgens mij zijn er op 10/11 en 17/18 mei geen andere activiteiten, correct me if I'm wrong. Dus ik wou alvast eens informeren welke dag komt jullie het beste uit? Dan kan ik ook met wat meer concrete gegevens (datum en aantal eendjes) bij gemeente Sittard aankloppen of het mogelijk is om onze voitures op de Markt te parkeren. In de activiteitenagenda van de gemeente zag ik iig nog niks staan op deze data. Ik benieuwd hoe de animo is!
-
- Veelvuldig poster
volgens de meeting kalender zit je dan tussen de Citromobile en het Pinkstertreffen in. Het weekend daarna is weer Waggel...
Ik denk, en daar gaat mijn voorkeur naar uit, om te verschuiven naar oktober/november.
Geeft je ook wat meer tijd om daar ruchtbaarheid aan te geven.
Je kunt er dan mss een "Limburgs Eendentreffen" van maken ook voor nhiet forummers...
Ik denk, en daar gaat mijn voorkeur naar uit, om te verschuiven naar oktober/november.
Geeft je ook wat meer tijd om daar ruchtbaarheid aan te geven.
Je kunt er dan mss een "Limburgs Eendentreffen" van maken ook voor nhiet forummers...
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Veelvuldig poster
-
- Moderator
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Hoor ik vandaag n0g een Limburg die niet in Limburg woont, dat ze op een missie zijn om alle niet Limbo's: Limbo's te maken. Krijg je zulke reacties als mensen meelezen of mee willen doen in een Limbo-topic.the Nosepicker schreef:!
Lijkt me meer een kwestie van aantrekken en afstoten!!! Waar heb ik dit toch vaker gezien?
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Moderator
Beetje beroepsdeformatie, spiegelen van gedrag van mijn cliënten.. Alleen neem ik dit nu niet alleen mee naar huis, maar ook al naar het 2cvforum. Ik ben toe aan vakantie denk ik?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams