Vreemde Bougie 16mm
Vreemde Bougie 16mm
Hoi.
Ik heb net ontdekt dat ik twee verschillende bougies in mijn 2cv heb. In de ene cilinder zit de normale bougie NGK BP6H, maar in de andere zit een 16mm bougie EYQUEM 755. Ik kan nergens zo'n bougie vinden. Is deze wel orgineel van een 2cv? Kunnen jullie mij helpen om een vervanger te vinden die zal passen? Alvast Dank.
Ik heb net ontdekt dat ik twee verschillende bougies in mijn 2cv heb. In de ene cilinder zit de normale bougie NGK BP6H, maar in de andere zit een 16mm bougie EYQUEM 755. Ik kan nergens zo'n bougie vinden. Is deze wel orgineel van een 2cv? Kunnen jullie mij helpen om een vervanger te vinden die zal passen? Alvast Dank.
-
- Heavy user
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
De Marchal 34S hebben ze nog. Die kreeg ik mee toen ik om bougies voor een 2cv6 vroeg. Weet iemand ook of er nog veel kwaliteit verschil is tussen de verschillende merken. Of zijn ze allemaal eender met een ander stikertje op de doos?AZL57 schreef:In de eend moeten de bougies NGK B6HS of Bosch W225T1 of AC 42 FF of Marchal 34S of Eyquem 755. Van die twee laatsten weet ik niet of ze nog leverbaar zijn.