paasmeeting Diever
paasmeeting Diever
Wij organiseren vanuit het HY team een paasmeeting in Diever. Waar alle soorten Citroëns van harte welkom zijn!
Op 21-22-23-24 maart luiden wij met deze meeting het voorjaar in. De aankomst is op vrijdagmiddag.
Er zal live muziek zijn van een regionale band, er is kermis in het dorp, wandelen met Jo de boswachter is een vast item op onze meeting
Drents-Friese woudspelen, paasvuur.
Voor kinderen zijn er ook leuke activiteiten! Paashaas, knutselen, noem maar op!
We hebben weer geprobeerd om er een leuke meeting van te maken voor jong en oud. De kosten zullen tussen de 30 en 35 euro zijn.
Voor de camping kunnen jullie kijken op www.campingdiever.nl en voor tussentijdse aanvullingen of wijzigingen kun je kijken op www.citroenhyteam.nl
We hopen dat jullie zullen komen en meegenieten van deze meeting.
Groetjes, Joke en Merle
Op 21-22-23-24 maart luiden wij met deze meeting het voorjaar in. De aankomst is op vrijdagmiddag.
Er zal live muziek zijn van een regionale band, er is kermis in het dorp, wandelen met Jo de boswachter is een vast item op onze meeting
Drents-Friese woudspelen, paasvuur.
Voor kinderen zijn er ook leuke activiteiten! Paashaas, knutselen, noem maar op!
We hebben weer geprobeerd om er een leuke meeting van te maken voor jong en oud. De kosten zullen tussen de 30 en 35 euro zijn.
Voor de camping kunnen jullie kijken op www.campingdiever.nl en voor tussentijdse aanvullingen of wijzigingen kun je kijken op www.citroenhyteam.nl
We hopen dat jullie zullen komen en meegenieten van deze meeting.
Groetjes, Joke en Merle
Laatst gewijzigd door joke op ma 11 feb, 2008 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
2cv6 1981 paars
HY 1965 geel /wit met bloemen.
jaja we komen wel weer naar het noorden toe voor een 4 daagse meeting.
https://www.facebook.com/events/1016945 ... _tab=posts
http://www.tjoosten.nl/wp/zob/
ZuidOost Brabant Meeting!
http://www.tjoosten.nl/wp/zob/
ZuidOost Brabant Meeting!
Dat moet een leuke meeting worden! Wij gaan er ook heen
En 2 jaar geleden hadden we het er heel leuk gehad: veel vertier, leuke camping, mooie streek, leuke mensen en goedkoop genoeg om nog wat geld over te houden om de rest van Drenthe op te kopen (nou ja....)
Ik heb ook ergens gelezen dat er in overleg met de eigenaar ( enthousiaste man) ook vuurkorftoestand te regelen is? Dan ruiken de kleren tenminste weer eens naar iets anders dan wasverzachter...
Theo.(sr)
En 2 jaar geleden hadden we het er heel leuk gehad: veel vertier, leuke camping, mooie streek, leuke mensen en goedkoop genoeg om nog wat geld over te houden om de rest van Drenthe op te kopen (nou ja....)
Ik heb ook ergens gelezen dat er in overleg met de eigenaar ( enthousiaste man) ook vuurkorftoestand te regelen is? Dan ruiken de kleren tenminste weer eens naar iets anders dan wasverzachter...
Theo.(sr)
Laatst gewijzigd door theo op di 12 feb, 2008 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
beter niet gelukt dan niks gedaan
Hey Joke en merle,
ik ben er zeker weten, we moeten alleen ff kijken hoe we dat met de winkel gaan doen!
Oja ik heb net bij een andere topic dinges ff wat gezellige eendrijders uitgenodigd voor de paasmeeting!
Dus hou ff alles in de gaten voordat de camping te klein is, hihi!
kus inez
oja joke zijn de foto's gelukt???
ik ben er zeker weten, we moeten alleen ff kijken hoe we dat met de winkel gaan doen!
Oja ik heb net bij een andere topic dinges ff wat gezellige eendrijders uitgenodigd voor de paasmeeting!
kus inez
Inezz schreef:Hey Joke en merle,
ik ben er zeker weten, gaan doen!
kus inez
Gezellig toch!! het wordt vast weer toppie!!
dan staan we maar wat dichter bij elkaar toch...
nog geen tijd voor de foto's gehad heb lekker een weekje vakantie!
groetjes Joke
2cv6 1981 paars
hallo gezellige mensen..
wij zijn er zeker bij om onze kleine nieuwe spruit te showen.. helaas is onze bus nog niet klaar maar we hebben gelukkig een goede vriendin met een leuk vouwwagentje en gelukkig hebben we ook nog wel een citroentje die wel rijdt...
tot volgende week!!!
liefs jeroen, yente, isis en baukje
wij zijn er zeker bij om onze kleine nieuwe spruit te showen.. helaas is onze bus nog niet klaar maar we hebben gelukkig een goede vriendin met een leuk vouwwagentje en gelukkig hebben we ook nog wel een citroentje die wel rijdt...
tot volgende week!!!
liefs jeroen, yente, isis en baukje
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
zo lieve mensen.....
t was weer geweldig weekend! leuke en goeie band, vooral die extra zanger en zangeres ....zit in de fam denk.
Jammer dat het rustig was kwa opkomst, maar t was niet minder gezellig! En de kou viel ook nog best mee , vooral met een beetje 'antivries'.
tot snel allemaal!!!!
t was weer geweldig weekend! leuke en goeie band, vooral die extra zanger en zangeres ....zit in de fam denk.
Jammer dat het rustig was kwa opkomst, maar t was niet minder gezellig! En de kou viel ook nog best mee , vooral met een beetje 'antivries'.
tot snel allemaal!!!!
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!