Ramon's Ami
Ramon's Ami
oke vandaag eens goed bekeken wat allemaal nodig is
Kenteken,
benzine onluchtings slanggetje
waarschijnlijk 1 wielager
ruitenwisser
stoel rubbers en bekleding maar dat is van latere zorg
koppeling
cilinderkoppen moeten er af om lekage op te lossen.
lampen vastgezet met missende veertje
hier en daar de lak even bijgetipt worden
stuurkogel hoesjes
dinitrol (pas na de winter)
achterlicht glazen (zijn nu wit plaats van oranje)
gaskabel maken
kachelslangen er op
grote beurt
ongeveer 800 euro aan kosten
dan moet ze weer apk hebben en kan ik rijden.
en dan hele dasbord verbouwen gaten boren voor radio hahaa nee hoor natuurlijk niet zo mooi bruin exemplaar.
idd radio er in en dan lekker cruisen
Kenteken,
benzine onluchtings slanggetje
waarschijnlijk 1 wielager
ruitenwisser
stoel rubbers en bekleding maar dat is van latere zorg
koppeling
cilinderkoppen moeten er af om lekage op te lossen.
lampen vastgezet met missende veertje
hier en daar de lak even bijgetipt worden
stuurkogel hoesjes
dinitrol (pas na de winter)
achterlicht glazen (zijn nu wit plaats van oranje)
gaskabel maken
kachelslangen er op
grote beurt
ongeveer 800 euro aan kosten
dan moet ze weer apk hebben en kan ik rijden.
en dan hele dasbord verbouwen gaten boren voor radio hahaa nee hoor natuurlijk niet zo mooi bruin exemplaar.
idd radio er in en dan lekker cruisen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Ramon's Ami
Volgens de website van de RDW mag je ook gewoon oranje of rode lampjes erin draaien. LED-lampjes zijn ook toegestaan.Ramonami schreef:achterlicht glazen (zijn nu wit plaats van oranje)
-
- De Forumbelg
Maar da's nooit zo mooi als nieuwe, strakke achterlichtglazen. Je komt ze nog tegen, af en toeTransat schreef:Volgens de website van de RDW mag je ook gewoon oranje of rode lampjes erin draaien. LED-lampjes zijn ook toegestaan.Ramonami schreef:achterlicht glazen (zijn nu wit plaats van oranje)
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Daarom noemde ik mijn alternatief . Goed gekleurde glazen zijn natúúrlijk veel mooier.Yannick schreef:Je komt ze nog tegen, af en toe
Die hebben een beetje te lang in de zon gelegen.
Andere optie ze opnieuw kleuren met glasverf, verkrijgbaar in de hobbywinkel. Hier maken ze normaal fake-glas in lood mee. Een bedrijf hier in de buurt gebruikt dat ook voor de oldtimerlampen die ze namaken in blank kunststof die daarna met rood en oranje verf worden ingekleurd.
Andere optie ze opnieuw kleuren met glasverf, verkrijgbaar in de hobbywinkel. Hier maken ze normaal fake-glas in lood mee. Een bedrijf hier in de buurt gebruikt dat ook voor de oldtimerlampen die ze namaken in blank kunststof die daarna met rood en oranje verf worden ingekleurd.
diverse Citroens, wat anders.
-
- Regelmatige poster
Even offtopic, maar zocht backfire niet zoiets?AZL57 schreef:...Een bedrijf hier in de buurt gebruikt dat ook voor de oldtimerlampen die ze namaken in blank kunststof die daarna met rood en oranje verf worden ingekleurd.
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
De firma zit in Ubach Palenberg (D), volgens mij heten ze "Das Letzte" omdat ze vroeger in het laatste huis voor de nederlandse grens zaten.
Je moet een mal hebben (laten maken) Dit kostte vroeger ongeveer 250 mark als ik me goed herinner en dan konden ze lampenglazen leveren a 8 mark per stuk. Deze werden met een extruder geinjecteerd in de mal.
Je moet een mal hebben (laten maken) Dit kostte vroeger ongeveer 250 mark als ik me goed herinner en dan konden ze lampenglazen leveren a 8 mark per stuk. Deze werden met een extruder geinjecteerd in de mal.
diverse Citroens, wat anders.