voorstellen gerard560
-
- Regelmatige poster
voorstellen gerard560
hallo ik ben gerard kom uit spijkenisse
ik ben 3 jaar geleden besmet met het 2cv virus
ik heb toen een eend omgebouwd tot burton wees gerust
van die eend was echt niets meer te gebruiken nu rij ik 2 jaar rond met mijn burton was ik van plan een eend te restaureren
en inmiddels ben ik zo ver dat ik heb bijna kan gaan keuren een foto zegt meer dan 1000 woorden dus :
gr gerard
ik ben 3 jaar geleden besmet met het 2cv virus
ik heb toen een eend omgebouwd tot burton wees gerust
van die eend was echt niets meer te gebruiken nu rij ik 2 jaar rond met mijn burton was ik van plan een eend te restaureren
en inmiddels ben ik zo ver dat ik heb bijna kan gaan keuren een foto zegt meer dan 1000 woorden dus :
gr gerard
Laatst gewijzigd door gerard560 op wo 30 apr, 2008 19:25, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Welkom Gerard!
Je hoeft je niet meteen te verantwoorden voor de sloop van een eend en daarmee de bouw van een Burton, hoor Je bent hier net zo welkom met een kitcar (er zijn er maar een paar die het helemaal niets vinden)
De koetjeseend is de eend die je nu gaat restaureren?
Je hoeft je niet meteen te verantwoorden voor de sloop van een eend en daarmee de bouw van een Burton, hoor Je bent hier net zo welkom met een kitcar (er zijn er maar een paar die het helemaal niets vinden)
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Jeroen-citroen
- Moderator
He Gerard,
Welkom hier!
Strakke Burton hoor, Mooie kleur
Welkom hier!
Strakke Burton hoor, Mooie kleur
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Regelmatige poster
tanx maar blijf graag voorzichtig heb wel eens reakties gelezenRobbert. schreef:Welkom Gerard!
maar we hebben allemaal hier het 2cv virus toch?!
de bontekoe was is nu inmiddels bijna klaar
dit waren ze in staat van ontbinding helaas
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Moderator
Welkom Gerard!
Leuke auto's, allebei!
(en we zullen vast regelmatig schelden op je Burton, maar voor de meesten geldt wel dat ze schelden met een knipoog. En je koetjeseend compenseert veel! )
Leuke auto's, allebei!
(en we zullen vast regelmatig schelden op je Burton, maar voor de meesten geldt wel dat ze schelden met een knipoog. En je koetjeseend compenseert veel! )
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Regelmatige poster
ik heb er een bull hoorn op gemonteerd dus hij loeittinouck schreef:maar eh een vraagje? Kwaakt ie nu of loeit ie
het is de bedoeling dat ik straks elke dag naar stellendam gaat rijden met de koe met heel mooi weer de burton en heel slecht weer mijn renaultleuk luxe probleem ook 's morgens: " neem ik de burton of de eend?
"als mijn vrouw hem niet van me steelt"
mvg gerard