dit ben ik!!!
dit ben ik!!!
Haalo haalo,
hier ben ik dan eindelijk lang verwacht en nu toch gekomen...
rij alreeds een hele tijd in een citroentje.. ben er praktisch in opgegroeid.. dus dat ik nu zelf ook allerlei citroentjes rij, is niet zo vreemd..
wij mijn lieve vriendje jeroen en ik bezitten een eendje, maar ook een ami 8break en een hy busje..
onze beide dochters yente van 6 en isis van 5 weken, zijn ook reeds echte citroentjes geworden... ja je hebt het snel te pakken...
yente heeft reeds naam gemaakt door op de waggel de decibellenwedstrijd (bijna) te winnen, door haar mooie stemgeluid!!!
onze isis gaat ook zeker (als ze nu mee zou doen!! winnen daar zit ook een prachtig stemgeluid in... vooral het volume doet het em!!!
maar goed dit is mijn zeer oppervlakkige kennisgeving van mij en mijn gezinnetje!!! ik hoop met jullie veel te kunnen delen en vooral veel te hebben..
ik ga nu snel erachter komen hoe je die foto's moet plaatsen dusssssss wacht maar af .... het is de moeite waard.. haha
gegroet..
baukje
hier ben ik dan eindelijk lang verwacht en nu toch gekomen...
rij alreeds een hele tijd in een citroentje.. ben er praktisch in opgegroeid.. dus dat ik nu zelf ook allerlei citroentjes rij, is niet zo vreemd..
wij mijn lieve vriendje jeroen en ik bezitten een eendje, maar ook een ami 8break en een hy busje..
onze beide dochters yente van 6 en isis van 5 weken, zijn ook reeds echte citroentjes geworden... ja je hebt het snel te pakken...
yente heeft reeds naam gemaakt door op de waggel de decibellenwedstrijd (bijna) te winnen, door haar mooie stemgeluid!!!
onze isis gaat ook zeker (als ze nu mee zou doen!! winnen daar zit ook een prachtig stemgeluid in... vooral het volume doet het em!!!
maar goed dit is mijn zeer oppervlakkige kennisgeving van mij en mijn gezinnetje!!! ik hoop met jullie veel te kunnen delen en vooral veel te hebben..
ik ga nu snel erachter komen hoe je die foto's moet plaatsen dusssssss wacht maar af .... het is de moeite waard.. haha
gegroet..
baukje
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Hoi, welkom hier!
Ik had je al eens gespot, tweede kerstdag, 27 december 2007:
Ik had je al eens gespot, tweede kerstdag, 27 december 2007:
Groetjes!hanzzl schreef:Tweede kerstdag Deventer, paars / oranje Dolly-eend
Stond bij het BP tankstation vlak bij de oprit naar de A1 om 13.30 uur.
Paars metallic met fel oranje spatborden, Dolly-achtig kleurenschema en knaloranje dakje en achterklep. Ik heb deze wel eens eerder gezien, Wereldmeeting Schotland misschien? Heb er zo geen foto van.
Was de enige eend op deze in en in grijze dag die ik tegen kwam.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985