was ff een grote twijfel op het einde voor vertrek naar 1 van de meetings gaat het nu de muziek meeting worden met 2 concerten, of toch xanten .
daar de vrouw toch liever opteerde dat het er precies in xanten toch volgens info er net iets kids vriendelijker uitzag .
maar toch volgehouden dat we zelf dan ook iets zouden hebben , want zoals de meesten wel weten eens je kids hebt kom je toch veel minder buiten voor op de zwier te gaan dan natuurlijk .
en hier konden we dan toch de beentjes strekken , shake boogie woogie and rock and roll .
fijn fijn vrijdags nog snel naar de banden boer om mijn 14 duimse velgjes bandjes te laten op leggen .
wat heb ik hier een tijd verloren zeg ,het kantje van de achterste spatborden was net te breed .
nog snel terplaatsen inknippen omplooien en plat kloppen en het lukte het lukte het leek wel ff Dora tijd voor mij .
snel naar huis de combicamp aan pikken koffertje inladen ,nog ff twijfelen of we de palma zouden aan pikken .
nee schat het is maar voor een week-end .
oke smijt die kids er in en hop rijden richting luik spa-franco en verder direction gouvy .
na enige tijd samen rijden met vriend Alain onze trotse 2cv muziekus zanger mondharmonika man van de http://users.pandora.be/oxydation/.
kwamen we in de put van luik te recht voor de klim naar de top vechtend met de truckers voor het eerst boven te zijn .
verbaast stak ik toch met 4 personen en een campingcar m'n vriend voorbij gewone eend met 2 pers.
dit telkens in de klim zou dit dan toch echt voordeel zijn blijkbaar 14' en laagprofiel .
oke ver bollend na enige tijd ter bestemming alles op bouwen ff wat bikken de schemer ,hop avonds en de boerderie in voor een lekker portie muziek .
meeting prijs voor een luizige 6 eurie's P/auto is this a joke no monsieur en het concert was dan 5 eurie's .
wat kunnen we hier voor verwachten , wel echt 2X een prettige mega swingavonds
een leuke rondrit met pitstops in een zalige ardense omgeving .
lekker goedkoop benzine op 10 min van de (LUX) grens .
besluit : DE MAX voor herhaling vatbaar en niet echt massa massa geweldig
foto's volgen later via de webside : http://users.skynet.be/sb110035/2cv.html van hun of drop ik wel nog de link met de de update van 2008 want nu is het nog van vorig jaar .
er was een semi pro fotograaf aanwezig dus zullen betere foto's zijn dan mijne's althans .
jazz bluess & rock meeting
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
jazz bluess & rock meeting
see you when you see me