dikkere deurpanelen
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
dikkere deurpanelen
Ik wil dikkere deurpanelen in mn Eend maken van 12 of 18 mm plaatmateriaal. Nu vraag ik me af hoe ik die het best kan bevestigen.
Zeker als er ook nog speakers inkomen zijn de standaard klemmetjes niet echt een optie meer.
Heeft iemand hier tips voor?
Zeker als er ook nog speakers inkomen zijn de standaard klemmetjes niet echt een optie meer.
Charleston 1985, binnenkort geschorst voor complete restauratie
Re: dikkere deurpanelen
Gaatje boren---zelftappertje?Ducky Duke schreef:Ik wil dikkere deurpanelen in mn Eend maken van 12 of 18 mm plaatmateriaal. Nu vraag ik me af hoe ik die het best kan bevestigen.
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Zelf heb ik in de deurpanelen traanplaat zitten, dit ook omdat ik dan stevigheid voor speakers heb.
Deze traanplaat heb ik vastgezet door middel van popnagels (nadeel kan niet makkelijk los) en achter de scharnieren geklemt net zoals de originele bekleding.
Deuren wegen door de traanplaat wel aardig wat..maar de scharnieren moeten het wel kunnen hebben denk ik. Deuren zitten meestal toch dicht.
Edwin
Deze traanplaat heb ik vastgezet door middel van popnagels (nadeel kan niet makkelijk los) en achter de scharnieren geklemt net zoals de originele bekleding.
Deuren wegen door de traanplaat wel aardig wat..maar de scharnieren moeten het wel kunnen hebben denk ik. Deuren zitten meestal toch dicht.
Edwin
-
- Regelmatige poster
- André Post
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Contacteer: