rechter buitenspiegel montage

Alles in, over, rond en op de koets.
Plaats reactie
Hassie
Regelmatige poster
Regelmatige poster

rechter buitenspiegel montage

Bericht door Hassie » zo 8 jun, 2008 13:37

Beste mensen,
Ik wil een rechter buitenspiegel monteren. Ik heb daartoe een driehoekig plaatje met daaraan vast een moer en door het plaatje met moer een dikke bout met aan de andere kant van de bout, in de dikke bout een kleiner boutje.
Moet nu het driehoekig plaatje binnenin de deur vastgezet worden of hoeft dat plaatje niet vastgezet te worden???
Vrgrt
Hassie

DUKW
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Contacteer:

Bericht door DUKW » zo 8 jun, 2008 13:48

je moet je binnen bekledeing der uit halen en dan dan maak je een gat in je deur van de maat van het kleine schroefje boor je door en door. daarna boor je met de maat van de grote bout allen aan de buiten kant een gat. en dan kan je hem gewoon vastschroeven zonder het plaatje vast te lassen of iets.
hoop dat jed er wat aan heb

greets dukw

Hassie
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Hassie » zo 8 jun, 2008 13:52

DUKW schreef:je moet je binnen bekledeing der uit halen en dan dan maak je een gat in je deur van de maat van het kleine schroefje boor je door en door. daarna boor je met de maat van de grote bout allen aan de buiten kant een gat. en dan kan je hem gewoon vastschroeven zonder het plaatje vast te lassen of iets.
hoop dat jed er wat aan heb

greets dukw
Heel duidelijk, ga ik doen! Dank DuckW

Jeroen-citroen
Moderator

Bericht door Jeroen-citroen » zo 8 jun, 2008 14:05

Het 3 hoekige plaatje moet je wel monteren in de deur. Dit komt tussen de boutjes als het ware en zorgt voor de broodnodige stevigheid.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet

Plaats reactie