Grill-rooster-gaasje-iets...
-
- Beginner
Grill-rooster-gaasje-iets...
Tja, valt er daar net ineens m'n grill af.
Met dat gezellige roostertje-gaasje-iets (net achter de grill) wat inderdaad al ver heen was inmiddels.
Grill schroef ik er wel weer op. Maar waar haal ik zo'n roostertje-gaasje-iets...? Heeft de Gamma geen krielkippengaas? Of roestvrijstalen vitrage? Tips zijn welkom!!
Met dat gezellige roostertje-gaasje-iets (net achter de grill) wat inderdaad al ver heen was inmiddels.
Grill schroef ik er wel weer op. Maar waar haal ik zo'n roostertje-gaasje-iets...? Heeft de Gamma geen krielkippengaas? Of roestvrijstalen vitrage? Tips zijn welkom!!
-
- Veelvuldig poster
gewoon bij de ijzerhandel op de hoek, en het heet strekmetaal, is er in verschillende maten / grofheden, of hoe je het ook wil noemen. en zelfs in RVS, ik heb nu gewoon RVS gaas erachter zitten maaswijdte 10x10 mm dit geeft een betere koeling dan het standaard gaas (wat overigens vaak dicht zit door vettigheid) en het is fijn genoeg om te voorkomen dat er vogels, honden, katten en kleine kinderen naar binnen worden gezogen. de rest wordt toch wel opgevangen door je luchtfilter
greetzzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
greetzzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Beginner
Dank voor de suggesties, maar ik heb zelf de ideale oplossing gevonden!
De ijzerboer had inderdaad een matje gaas. Voor dik 5o euro... Niet dus. Bij de Praxis een rolletje fijnmazig tuingaas (mazen van 6.5 cm) gekocht. Met tien jaar garantie!!! Kweenie wat je daar aan hebt, maar ik heb wel een knap grillgaasje nu.
De ijzerboer had inderdaad een matje gaas. Voor dik 5o euro... Niet dus. Bij de Praxis een rolletje fijnmazig tuingaas (mazen van 6.5 cm) gekocht. Met tien jaar garantie!!! Kweenie wat je daar aan hebt, maar ik heb wel een knap grillgaasje nu.