Ventilatieklep rubber opgegeten?
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Ventilatieklep rubber opgegeten?
Ik heb al een tijdje last van natte voeten als het regent, en wanneer ik tegelijk in de eend rij, DUH.
Ben al aan het sparen voor een nieuw A frame. Maar gisteren zag ik tot mijn verbazing dat iemand of iets een flink deel van het ventilatieklep rubber heeft opgegeten. En vooral in de hoek waar mijn voeten net onder zitten. Wie doet nou zo iets?!
Meteen maar een nieuwe besteld en dit op het forum gevonden http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=533 ... ilatieklep.
Moet goed komen.
Ben al aan het sparen voor een nieuw A frame. Maar gisteren zag ik tot mijn verbazing dat iemand of iets een flink deel van het ventilatieklep rubber heeft opgegeten. En vooral in de hoek waar mijn voeten net onder zitten. Wie doet nou zo iets?!
Meteen maar een nieuwe besteld en dit op het forum gevonden http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=533 ... ilatieklep.
Moet goed komen.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- Jeroen-citroen
- Moderator
Ik vouw alleen de felsrand links en rechts iets omhoog (de smallekant dus) en trek de ingevette rubber er glijdend in. Is niet heel gemakkelijk maar met wat knutselen gaat het wel. En je vervormd zo weinig mogelijk van de felsen. Klep plat op tafel vastzetten met lijmklemmen of iets dergelijks. Niet te gek aandraaien want dan duw je hem nog kapot.
diverse Citroens, wat anders.
-
- Moderator
Zo heb ik het ook gedaan, de hoekjes wat opengebogen, véél tectyl ertussen en schuiven maar. Met een paar klopjes is de felsrand weer in model en je hoeft niet de hele lengte open te buigen en terug te kloppen.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Nee, ik heb er geen foto van gemaakt, maar wel de bovenrand van het rubber inmiddels aangevuld met zwarte kit. Wel netjes afgetaped hoor. Niks van te zien. Je moet wat he, als je geen natte voeten wilt.
Het vervangende rubber is onderweg.
Van marters overigens geen spoor. Alle andere rubber delen zijn in takt. Ook van de rest van de huiselijke vloot.
Het vervangende rubber is onderweg.
Van marters overigens geen spoor. Alle andere rubber delen zijn in takt. Ook van de rest van de huiselijke vloot.
Hanzzl69