besteleend met open dak
besteleend met open dak
ik rij al jaren eend met veel plezier, vooral met het dak open als het weer het toelaat, maar ik zou graag een besteleend gaan rijden maar dat er geen open dak ik zit staat me tegen, nu zag ik op marktplaats een staan waar wel een open dak in zit, zou dit eigen bouw zijn of zijn er uitvoeringen van besteleend dit dit gewoon hebben?? als iemand dit weet zou ik graag het type willen weten,
groeten uit grunn,
martijn
groeten uit grunn,
martijn
k ben t er niet mee eends
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Die besteleend met open dak van MP is eigenbouw. Volgens het kenteken is het een Acadiane van 1983. Ze hebben gewoon een halve eendenkoets aan de laadbak vastgebakken . Ik zou 'm in ieder geval niet kopen.
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Veelvuldig poster
zoals charly zegt niet orgineel
dus ff spellen met een blikschaar
en ja die op marktplaats is een aca met de neus van een eend er op
maar iik ken de geen die hem jaren terug zo gemaakt heeft.
en das best goed gedaan
wat er in de loop der tijd mee gedaan is weet ik niet
dus ff spellen met een blikschaar
en ja die op marktplaats is een aca met de neus van een eend er op
maar iik ken de geen die hem jaren terug zo gemaakt heeft.
en das best goed gedaan
wat er in de loop der tijd mee gedaan is weet ik niet
BABY'S,Bands,Beers,Babes,Bikes and B-movies
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Moderator
Eigenbouw. Ik heb er ooit eerder een gezien op hemelvaarttreffen van 't Eendeëi; in 4x4 uitvoering mét open dak. Ook dit bleek eigenbouw te zijn. Bestellers met open dak zijn naar mijn weten nooit origineel in de Citroënfabrieken gebouwd.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Jeroen-citroen
- Moderator
-