vert bamboo AC 533 niet in spuitbus?
vert bamboo AC 533 niet in spuitbus?
Hallo 2cv vrienden.
Ik heb nieuwe dorpels en bodemplaten in mijn eendje en wil ze graag zelf met een paar spuitbussen lakken. Maar... ik kan nergens spuitbussen met deze kleurcode krijgen. Wel andere kleuren bij bijv. BCC in Zutphen maar deze groene kleur niet. Heeft iemand nog een tip waar ik ze wél kan vinden? Het gaat dus om Vert Bamboo AC 533, Alvast bedankt!
Ik heb nieuwe dorpels en bodemplaten in mijn eendje en wil ze graag zelf met een paar spuitbussen lakken. Maar... ik kan nergens spuitbussen met deze kleurcode krijgen. Wel andere kleuren bij bijv. BCC in Zutphen maar deze groene kleur niet. Heeft iemand nog een tip waar ik ze wél kan vinden? Het gaat dus om Vert Bamboo AC 533, Alvast bedankt!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: vert bamboo AC 533 niet in spuitbus?
Ik laat mijn lak altijd mengen bij een winkel van DecoKay, als je het Citroën kleurnummer opgeeft kunnen ze 'm in 99% van de gevallen wel mengen.Erwin88 schreef:Hallo 2cv vrienden.
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Is inderdaad gewoon te verkrijgen hoor!
Heb even gekeken of ik nog een bus had staan, maar die heb ik laatst opgebruikt aan mijn palmabak...
Kleur is identiek!
Heb even gekeken of ik nog een bus had staan, maar die heb ik laatst opgebruikt aan mijn palmabak...
Kleur is identiek!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Heavy user
Lezen is ook een vak!Lelijke Eend schreef:Wat voor merk + kleurnummer was het ? Daar heeft Erwin vast wat aan.Rollo schreef:Is inderdaad gewoon te verkrijgen hoor!
Kleur is identiek!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Heavy user
-
- Heavy user