pieper de piep piep piep
pieper de piep piep piep
Vandaag dacht ik eens lekker mijn stuur kolom te gaan riviseren.
alles. het probleem één cupje zit muur en muur vast.
mijn vraag allen heb je tips laat ze horen heb je geen tips sta mij bij want het kan een duur grapje worden!
alles. het probleem één cupje zit muur en muur vast.
mijn vraag allen heb je tips laat ze horen heb je geen tips sta mij bij want het kan een duur grapje worden!
C'est une bonne voiture
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ik ben nu even niet in de gelegenheid er foto's van te maken maar ik zal het proberen uit te leggen.
allereerst is de kogel die aan de buitenkant zit dus de linker (als je voor de auto staat) er met wat gepiel uit te wippen. nu zat bij ons dus het cupje bij de andere kogel vast. aangezien en gaatjes in de cupjes zitten kan hier een lang dun staafje met schroefdraad doorheen. dan vervolgens een beetje plaats maken bij de andere kogel en met een rechte telefoon tang een zelfborgende moer erop draaien. op dat moment kan je met hele kleine rukje alles weer recht trekken en uiteindelijk eruit halen.
allereerst is de kogel die aan de buitenkant zit dus de linker (als je voor de auto staat) er met wat gepiel uit te wippen. nu zat bij ons dus het cupje bij de andere kogel vast. aangezien en gaatjes in de cupjes zitten kan hier een lang dun staafje met schroefdraad doorheen. dan vervolgens een beetje plaats maken bij de andere kogel en met een rechte telefoon tang een zelfborgende moer erop draaien. op dat moment kan je met hele kleine rukje alles weer recht trekken en uiteindelijk eruit halen.
C'est une bonne voiture
-
- Contacteer:
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Wouter,laat ik je vast waarschuwen,dat als het weer in elkaar zit en je
de tandheugel tegen de pignon aan moet stellen,met die stelbus aan de
achterkant,Je het stuurwiel op de pignon zet en hem vooral niet te stak
afsteld,maar zo dat hij over de hele uitslag lekker soepel draait.Iets te strak betekend dat hij na een bocht niet uit zijn eigen terug komt.
de tandheugel tegen de pignon aan moet stellen,met die stelbus aan de
achterkant,Je het stuurwiel op de pignon zet en hem vooral niet te stak
afsteld,maar zo dat hij over de hele uitslag lekker soepel draait.Iets te strak betekend dat hij na een bocht niet uit zijn eigen terug komt.