H4 lampen met duplovoet
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
H4 lampen met duplovoet
Heb gisteren halogeenlampen met een duplovoet in mijn koplampen gezet .
Werkt goed, geven iets meer licht (55/60W).
Alleen zag ik op het doosje en op de rand staan: Not for use in Europe.
Ik weet dat voor H4 lampen een andere reflector nodig is, maar ik dacht dat dat te maken had met een andere voet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Lampjes besteld via webshop BCC.
Werkt goed, geven iets meer licht (55/60W).
Alleen zag ik op het doosje en op de rand staan: Not for use in Europe.
Ik weet dat voor H4 lampen een andere reflector nodig is, maar ik dacht dat dat te maken had met een andere voet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Lampjes besteld via webshop BCC.
Charleston 1985, binnenkort geschorst voor complete restauratie
- André Post
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Beginner
- Contacteer:
Ik gebruik deze lampen al jaren zonder enig probleem en ben er zeer over te spreken.
Zelfs de (nochtans strenge) Belgische automobielinspectie heeft hier nooit een opmerking over gegeven, dus met het lichtbeeld en de verblinding is niks verkeerds. Ook geen technische nadelen, noch met de zwaarder belaste bedrading, noch met de lampreflectors.
Geeft inderdaad méér licht dan de standaard duplo-tjes, je hebt er zelfs meer lichtobrengst van dan van een extra setje low-budget verstralers.
Vriendelijke groeten,
Peter
Zelfs de (nochtans strenge) Belgische automobielinspectie heeft hier nooit een opmerking over gegeven, dus met het lichtbeeld en de verblinding is niks verkeerds. Ook geen technische nadelen, noch met de zwaarder belaste bedrading, noch met de lampreflectors.
Geeft inderdaad méér licht dan de standaard duplo-tjes, je hebt er zelfs meer lichtobrengst van dan van een extra setje low-budget verstralers.
Vriendelijke groeten,
Peter
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb ze ook, en je merkt zeker verschil als je de goede reflectoren plaatst. Je merkt de verstrooing nu niet zo, maar met de juiste reflectoren en beglazing, had ik wel het idee meer op de weg te schijnen, dus meer daar waar het zou moeten komen
Verder, tja, het mag niet, maar er mag zoveel niet, en bij mij hebben ze het ook nooit gezien (later vanwege roest nieuwe gekocht en meteen de juiste)
Greatnix Spookeend
Verder, tja, het mag niet, maar er mag zoveel niet, en bij mij hebben ze het ook nooit gezien (later vanwege roest nieuwe gekocht en meteen de juiste)
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- André Post
- Heavy user