ik zal me ook even voorstellen.
mijn naam is Bram en ben sinds mijn allervroegste jeugd al besmet ge(m)raakt met het eenden en citroen virus.
het begon al in mijn 6e levens maand dat pa de ak250 muurvast zette op een modderpad in het bos(waar je toen nog gewoon met auto mocht komen)
via een groot aantal eenden,diane's,ami8 break en een HY voor de vacanties kwam er een GS waarna mijn ouders een beetje het spoor bijster raakten met andere merken
wat later reed een vriend van mijn broers in een mintgroene eend en nadat die door een idioot van links in de prak werd gereden heb ik die helpen demonteren

mijn eerste sleutelervaringen!
na als eerste auto een op@l kadedilec van het type D
reed ik op een mooie avond langs een eend kleur mintgroen met een telefoonnr er op.
gestopt en nr. opgeschreven en thuis gekomen gebeld(mobiel bestond nog niet)
drie dagen later stond hij op de oprit.
en nu bijna 20 jaar later ben ik bezig om hem voor de tweede keer in elkaar te zetten nadat hij bijna 10 jaar uitelkaar heeft gelegen.
ondertussen heb ik ook al 8 jaar een HY78 staan voor de vacanties
en een mehari uit 1969 met nr 500 die nog flink werk nodig heeft maar dat is voor later zorg
ondertussen heeft mijn virus m'n pa ook weer besmet en die is met 1 eend 1 ribbeleend 1 ak250 en 2 HY's ook lekker aan het sparen voor de ervenis

hoe lang het in elkaar zetten van de eend gaat duren kan ik niet zeggen maar dit keer zal ik proberen om hem voor de waggel klaar te krijgen

helaas heb ik nog meer hobby's (terreinrijden