Ben bezig om de dorpels en bodemplaten te vervangen.
Er zijn twee opties waar ik voor mezelf geen antwoord op heb.
Optie 1:
Is het beter om de dorpel na het tectyleren (aan de binnenzijde) af te sluiten met kit waardoor er een gesloten binnenruimte ontstaat.
Optie 2:
Is het beter om de dorpel na het tectyleren (aan de binnenzijde) op de kopse kanten voor en achter te voorzien van een gat ( 8 of 10 mm) wat "afgedekt" is met een spatwater schermpje. Dit om een constante ventilatie te creëren.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft of wat zinnigs over kan zeggen.
Roelben.
dorpel ventilatie ??
Vind ik lastig zo te zeggen...
Zelf zou ik geen gaten op de kopse kanten in de dorpel maken want dan komt het spat water van de wielen er denk ik wel makkelijk in.
Op mijn eenden heb ik "gewoon" twee open gaten onderin de dorpel waardoor ik de dorpels ook heb getectyleerd...
Origineel zitten er geloof ik wel eens kleine tectyleer gaatjes bovenop de dorpel, dus dat wat je ziet als je de deur open doet
Zelf zou ik geen gaten op de kopse kanten in de dorpel maken want dan komt het spat water van de wielen er denk ik wel makkelijk in.
Op mijn eenden heb ik "gewoon" twee open gaten onderin de dorpel waardoor ik de dorpels ook heb getectyleerd...
Origineel zitten er geloof ik wel eens kleine tectyleer gaatjes bovenop de dorpel, dus dat wat je ziet als je de deur open doet
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: