vinyl op mn eend ?
-
- Beginner
vinyl op mn eend ?
Net op tv bij discovery echt iets leuks gezien bij wheeler dealers werd een vw busje in zijn geheel beplakt met een print gaf echt een heel leuk effect ik zou dat ook wel willen op mn eend maar heb internet afgezocht maar kan geen bedrijf vinden in NL die zich hier specifiek mee bezig houd iemand hier een tip ?? hoor het graag
-
- Heavy user
-
- Addicted user
- Contacteer:
Hoezo geen bedrijf, er zijn er bergen die volle bestikkering doen, alleen of ze het voor je eend willen doen met al die randjes, dat betwijfel ik, of het wordt erg duur.
In den Bosch op de Brandt (industriegebied) zit er zo wie zo 1.
Als de basis goed is, dan is zo'n stikker ideaal. Perfecte bescherming tegen UV, pekel en zure regen. Haal maar eens een oude stikker van je eend en kijk hoe strak die lak nog is.
In den Bosch op de Brandt (industriegebied) zit er zo wie zo 1.
Als de basis goed is, dan is zo'n stikker ideaal. Perfecte bescherming tegen UV, pekel en zure regen. Haal maar eens een oude stikker van je eend en kijk hoe strak die lak nog is.
Bij mij op het werk werk ik ook wel eens met zo'n sticker-plotter.
Enkel beprinte folie beschadigd snel, daarom moet deze na het printen nog gelamineerd worden evt. met uv-block, afhankelijk van de kwaliteit zal de sticker 3-7 jaar mooi kunnen blijven.
Het ligt er natuurlijk ook aan of je de eend dagelijks buiten hebt staan.
Zelf vind ik het al moeilijk de vinyl goed en zonder luchtbellen op een vlakke ondergrond te plakken. maar professionele bedrijven hebben hier meer ervaring in en zullen de juiste techniek weten.
Inderdaad genoeg bedrijven die autobelettering e.d. doen gewoon eens rondkijken en een prijs opvragen.
Enkel beprinte folie beschadigd snel, daarom moet deze na het printen nog gelamineerd worden evt. met uv-block, afhankelijk van de kwaliteit zal de sticker 3-7 jaar mooi kunnen blijven.
Het ligt er natuurlijk ook aan of je de eend dagelijks buiten hebt staan.
Zelf vind ik het al moeilijk de vinyl goed en zonder luchtbellen op een vlakke ondergrond te plakken. maar professionele bedrijven hebben hier meer ervaring in en zullen de juiste techniek weten.
Inderdaad genoeg bedrijven die autobelettering e.d. doen gewoon eens rondkijken en een prijs opvragen.
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
-
- Veelvuldig poster
Wij (niet ik) doen dat ook op m'n werk. Met een eend wordt het moeilijk, omdat ie nogal veel rondingen heeft.
De zijkanten zijn redelijk eenvoudig, want die zijn vlek. De spatborden, en vooral die aan de achterkant zijn lastiger, en dat kost dus meer tijd.
Voor een bedrukte full-colour, geschikt voor op auto's met lamineerlaag zou je tussen de 75 en 100 per vierkante meter kunnen rekenen, dat is ex arbeid en btw.
Ik kan het alleen niet aanraden. Vooral de randen van de folie zijn gevoelig voor vuil en water, en je eend gaat zeker sneller roesten. Nadeel is dat je het niet zo snel merkt, omdat je het niet ziet.
De zijkanten zijn redelijk eenvoudig, want die zijn vlek. De spatborden, en vooral die aan de achterkant zijn lastiger, en dat kost dus meer tijd.
Voor een bedrukte full-colour, geschikt voor op auto's met lamineerlaag zou je tussen de 75 en 100 per vierkante meter kunnen rekenen, dat is ex arbeid en btw.
Ik kan het alleen niet aanraden. Vooral de randen van de folie zijn gevoelig voor vuil en water, en je eend gaat zeker sneller roesten. Nadeel is dat je het niet zo snel merkt, omdat je het niet ziet.
Eend voor allen, allen voor eend..
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
www.cassign.nl pakt complete auto´s in.