Ik zou heel graag een cursus onderhoud of makkelijke reparaties doen. Net zoiets als eendologie van het eendeei. Ik heb geschreven maar dat gaat dus per ochtend, terwijl ik juist graag een heel weekend een cursus zou willen.
Ik woon in Frankrijk en ik weet niet of die cursussen hier ook zijn, maar ik heb hem het liefste in het NL.
Misschien kunnen we anders iemand vinden die tegen betaling een weekend les kan geven?
Volgens mij moet je in 2 volle dagen wel het eea kunnen leren toch?
Zijn er meer die dat willen?
En wat zou dat dan per persoon moeten kosten?
Onderhoudscurs gezocht! Missch.met klein clubje aanvragen?
-
- Regelmatige poster
Onderhoudscurs gezocht! Missch.met klein clubje aanvragen?
Laatst gewijzigd door Clau (°\=/°) op wo 11 mar, 2009 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Ben vanmiddag terug van de eenden-cursus in Les Fayes en dat was een feest! Buiten dat ik heerlijk heb geslapen, fantastisch lekker heb gegeten, enorm heb genoten van het mooie uitzicht en de stilte, heb ik ook erg veel geleerd.
Heerlijk weekend gehad, ik hoop absoluut nog eens terug te komen. Ik wist niets van de 123 ignition, en ik heb ook leren puntjes afstellen, maar die 123-dinges gaat er over 5000km wel in denk ik! En het liefste doe ik dat dan in Les Fayes... ( wel stukkie rijden weer )
Heerlijk weekend gehad, ik hoop absoluut nog eens terug te komen. Ik wist niets van de 123 ignition, en ik heb ook leren puntjes afstellen, maar die 123-dinges gaat er over 5000km wel in denk ik! En het liefste doe ik dat dan in Les Fayes... ( wel stukkie rijden weer )
*miep miep* (°\=/°)