4 besteleendjes
-
- Veelvuldig poster
4 besteleendjes
de onderstaande 4 besteleendjes kunnen op transport naar nederland. ik heb een mooi prijsje voor deze 4 eendjes en voor het transport naar leidschendam. 3 zijn met franse papieren, eentje zonder papieren.
wie heeft interesse? ik wil die roestige wel....
wie heeft interesse? ik wil die roestige wel....
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Veelvuldig poster
voor 4.100 euro staan ze in nederland, ik heb eigenlijk geen idee of er nog invoerrechten betaald moeten worden. dat bedrag moet door de vier eendjes gedeeld worden en de 1 zal wat meer waard zijn dan de ander?
ik krijg nog de bouwjaren door. dit zijn ook de enige foto's die ik heb gekregen. maar goed, een gokje op zijn tijd?
het liefst heb ik drie medekopers, zodat we allemaal 1 bestellertje hebben voor niet zoveel geld. dan blijft de hobby leuk.
zo heb ik ook eens 3 volkwagenbusjes uit macedonie gehaald. die waren in verhouding met wat er hier in nederland voor gevraagd wordt zo goedkoop dat veel mensen het niet vertrouwden
ik kan ook de transporteur eens vragen hoeveel hij in 1 keer kan vervoeren. wellicht blijft de prijs hetzelfde maar kan dat over meer auto's verdeeld worden...
zo ging dat ook met die busjes.
ik krijg nog de bouwjaren door. dit zijn ook de enige foto's die ik heb gekregen. maar goed, een gokje op zijn tijd?
het liefst heb ik drie medekopers, zodat we allemaal 1 bestellertje hebben voor niet zoveel geld. dan blijft de hobby leuk.
zo heb ik ook eens 3 volkwagenbusjes uit macedonie gehaald. die waren in verhouding met wat er hier in nederland voor gevraagd wordt zo goedkoop dat veel mensen het niet vertrouwden
ik kan ook de transporteur eens vragen hoeveel hij in 1 keer kan vervoeren. wellicht blijft de prijs hetzelfde maar kan dat over meer auto's verdeeld worden...
zo ging dat ook met die busjes.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
op mijn laatste mail wordt tot nog toe niet gereageerd, maar misschien moet ik gewoon de gok wagen, 1.100 euro per bestellertje lijkt mij niet slecht, ook niet als er veel werk aan zit, toch?
probleem is alleen even opslagruimte, ik mag ze niet op straat zetten met de franse kentekens.
probleem is alleen even opslagruimte, ik mag ze niet op straat zetten met de franse kentekens.
Er moet bij jou in de buurt toch wel een loods/ schuur te vinden zijn waar plek genoeg is?supercees schreef:op mijn laatste mail wordt tot nog toe niet gereageerd, maar misschien moet ik gewoon de gok wagen, 1.100 euro per bestellertje lijkt mij niet slecht, ook niet als er veel werk aan zit, toch?
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987