Roest op koplamp
Roest op koplamp
Hallo,
Ik heb last van kleine spikkeltjes roest op de koplamp van mijn Charleston en ik vroeg me af hoe ik die weg moet halen. Ik zat zelf te denken aan Commandant Cleaner, is dat een goed idee?
Groeten,
Ik heb last van kleine spikkeltjes roest op de koplamp van mijn Charleston en ik vroeg me af hoe ik die weg moet halen. Ik zat zelf te denken aan Commandant Cleaner, is dat een goed idee?
Groeten,
Laatst gewijzigd door Erasmo op vr 3 apr, 2009 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Ik neem aan dat het over een chromen koplamp gaat. Zo niet moet je hem gewoon kaal schuren en opnieuw spuiten.
Voor chroom staan er hier enkele tips om het op te lappen, maar dan komt het terug. Eigenlijk kun je er niet echt veel aan doen behalve opnieuw laten verchromen.
Voor chroom staan er hier enkele tips om het op te lappen, maar dan komt het terug. Eigenlijk kun je er niet echt veel aan doen behalve opnieuw laten verchromen.
http://link.marktplaats.nl/242133126
Ik zou snel zijn, ze gaan als warme broodjes! maar nieuwe, en dan plastieken, roesten niet zo snel
Ik zou snel zijn, ze gaan als warme broodjes! maar nieuwe, en dan plastieken, roesten niet zo snel

Zien er goed uit ja, maar wat is een reële prijs voor zo'n plastic behuizing?Rossero schreef:http://link.marktplaats.nl/242133126
Ik zie ze net op het niet nader te noemen grootste internet magazijn van nederland voor 17,50 euro per stuk aangeboden. Deze op marktplaats zijn nieuw maar toch 2ehands, dus ik denk zo'n 30 euro max. En dan is roest (iig daar) dus verleden tijd. Opnieuw verchromen is duurder en oplappen is gewoon uitstel.
Ik heb een bod uitgebracht, hier nog wat foto's van de lampen:Rossero schreef:Ik zie ze net op het niet nader te noemen grootste internet magazijn van nederland voor 17,50 euro per stuk aangeboden. Deze op marktplaats zijn nieuw maar toch 2ehands, dus ik denk zo'n 30 euro max. En dan is roest (iig daar) dus verleden tijd. Opnieuw verchromen is duurder en oplappen is gewoon uitstel.

- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Citroen heeft ook kunststof koplamphuizen standaard geleverd. Het meteriaal kan best een stootje hebben. Als er bv een steen tegenaan komt dan heb je in de metalen exemplaren gelijk een deuk zitten en in de kunststof niet, maar een barst.Michiel van G. schreef:Er is best wel een groot verschil in de originele chromen koplampen en de plastieken imitatie-exemplaren. Met name qua stevigheid.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nog even buiten laten liggen als je ze dr af hebt, lekker laten roesten, blanke lak erover, klaarErasmo schreef:Ik heb een bod uitgebracht, hier nog wat foto's van de lampen:Rossero schreef:Ik zie ze net op het niet nader te noemen grootste internet magazijn van nederland voor 17,50 euro per stuk aangeboden. Deze op marktplaats zijn nieuw maar toch 2ehands, dus ik denk zo'n 30 euro max. En dan is roest (iig daar) dus verleden tijd. Opnieuw verchromen is duurder en oplappen is gewoon uitstel.

www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: