Eenden-deskundige gezocht ivm aankoop eend
Eenden-deskundige gezocht ivm aankoop eend
Hallo eendenliefhebbers,
Na een aantal jaren autoloos door het leven gegaan te zijn, hebben we de knoop doorgehakt: een 2cv gaat ons leven verrijken! Nu is de volgende stap om er eentje te vinden en kopen. Echter, we hebben beiden geen verstand van auto's en al helemaal niet van 2cv's. Wat we eigenlijk nodig hebben is een eendendeskundige die ons kan helpen bij de aankoop (proefrit, beoordelen), uiteraard tegen betaling.
Dus willen alle eendendeskundigen zich melden, want ik sta te popelen voor die volgende stap!
Hartelijke groeten, Katja
Na een aantal jaren autoloos door het leven gegaan te zijn, hebben we de knoop doorgehakt: een 2cv gaat ons leven verrijken! Nu is de volgende stap om er eentje te vinden en kopen. Echter, we hebben beiden geen verstand van auto's en al helemaal niet van 2cv's. Wat we eigenlijk nodig hebben is een eendendeskundige die ons kan helpen bij de aankoop (proefrit, beoordelen), uiteraard tegen betaling.
Dus willen alle eendendeskundigen zich melden, want ik sta te popelen voor die volgende stap!
-
- Heavy user
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Gebruiker
Re: Eenden-deskundige gezocht ivm aankoop eend
Moet toch wel lukken.Maar inderdaad wat is jullie buget en in welke omgeving? .groetjes van eendrijder HenkKatie schreef:Hallo eendenliefhebbers,
Mijn voorkeur gaat uit naar model 2cv6 (of 2cv4, dat is geloof ik de voorloper). Kleur is nice to have, is niet mijn belangrijkste besliscriterium maar rood, blauw, grijs of wit vind ik erg leuk. Locatie: woon in midden van het land, dus kan alle kanten op! Belangrijkste is echter: goed onderhouden en een eend die niet gelijk stil komt te staan. Wil wel een cursus gaan volgen voor onderhoud, maar het eerste jaar zal ik daar nog weinig aan hebben en wil ik dus gewoon zoveel mogelijk kunnen rijden. Qua budget kom je dan al snel tussen de 4 en 7k geloof ik... Ga in ieder geval kijken of het vandaag lukt om naar de Citromobile in Utrecht te gaan!
Bedankt voor de reacties voor nu, maar hoop op meer!
groeten Katie
Bedankt voor de reacties voor nu, maar hoop op meer!
groeten Katie
-
- Veelvuldig poster
Tussen de 4 en 7 k?
Dan heb je wel een hele mooie eend denk ik. Er zijn volgens mij genoeg mooie eenden die nog heel lang meekunnen voor (veel) minder.
Ik neem aan dat er op Citromobile ook wel genoeg te koop zullen staan (parkeerplaats) dus dan kun je even een impressie krijgen van de prijzen die ervoor gevraagd worden.
Ik heb mijn eend gekocht voor 1500, het is zeker niet de mooiste, maar ik heb 'm nu sinds augustus 2008 en tot nu toe heb ik er al ruim 12000 kilometers mee afgelegd zonder al te veel problemen. Hij heeft me in ieder geval nog nooit laten staan!
Succes met zoeken en welkom hier!
Dan heb je wel een hele mooie eend denk ik. Er zijn volgens mij genoeg mooie eenden die nog heel lang meekunnen voor (veel) minder.
Ik neem aan dat er op Citromobile ook wel genoeg te koop zullen staan (parkeerplaats) dus dan kun je even een impressie krijgen van de prijzen die ervoor gevraagd worden.
Ik heb mijn eend gekocht voor 1500, het is zeker niet de mooiste, maar ik heb 'm nu sinds augustus 2008 en tot nu toe heb ik er al ruim 12000 kilometers mee afgelegd zonder al te veel problemen. Hij heeft me in ieder geval nog nooit laten staan!
Succes met zoeken en welkom hier!
Eend voor allen, allen voor eend..
Ik heb een jaar probleemloos rondgereden met een eend van 400 euro richting de 7000 moet je toch al gaan denken aan een nagenoeg gerestaureerde eend! Mocht je iets in de buurt van twente hebben gezien, dan ga ik graag even mee. Ik hoef er echt geen geld voor te hebben, dat gaat me toch te ver! En anders veel succes met de zoektocht!
-
- Heavy user
Katie schreef: Qua budget kom je dan al snel tussen de 4 en 7k geloof ik...
helaas ben je snel veel geld kwijt tegenwoordig voor een nette eend. ik denk wel dat je voor 4k al een nette eend hebt en voor 7k een hele nette eend. bedragen die hier boven genoemd worden kunnen voorkomen. (mjn eend was ook maar 800, maar die ziet er dan ook niet uit en daar heb ik al best wat werk aan gehad. maar ik denk niet dat jij naar zoiets op zoek bent. met zo'n budget is het misschien mogelijk om een eendje te "laten maken" dwz bij een eendengarage een eendje kopen en deze tot op het gewenste niveau/uitrusting laten opknappen.
ja je bent nu iets duurder uit, maar dan heb je wel de eend die je wilt.
anders zou ik marktplaats en deze site in de gaten houden en zoeken naar iets van tussen de 3 en 4k zodat er nog geld is om (in de toekomst) reparaties/restauraties aan uit te laten voeren. hoewel voor 4 k een eend zeker niet rot mag zijn.
ik stuur je ook nog even een pm mbt een eendengarage waar je mi met een grote boog omheen moet en twee waar ik goede ervaringen mee heb.
en als je iets gevonden hebt... post het hier en wellicht kan er iemand mee kijken of van advies voorzien
succes
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Moderator
Je zegt het zelf al. Mooi dat wij een PM systeem hebben voor dit soort aanbiedingen! Voordat hier zometeen de hele markt geplaatst wordt..Michiel van G. schreef:ik wil net zeggen. Het is misschien officieel niet de bedoeling, maar ik heb een leuke eend te koop uit 1979, die ik heb opgeknapt...
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: