Captain Krimson
-
- Veelvuldig poster
Captain Krimson
Ik ben Captain Krimson (voor sommigen bekend als Geert). Lang de straten van Europa onveilig gemaakt met mijn Starship Frunobulax, een eend met "Esch-opbouw". De laatste tijd maak ik het straatbeeld mooier met een witte Ami-6 break die onredelijk veel kilometers moet maken. Ook rij ik af en toe rond in "Diva" de door Tjeerd van Customs & Classics tot lowrider verbouwde Ami 8.
Beroepsmatig ben ik muzikant en af en toe vrachtwagenchauffeur. Door mijn onregelmatige werk ben ik weinig op treffens te zien. Dat geldt ook voor motortreffens (ik ben lid van Rataplan, ratbike-club). De wereldtreffens zijn voor mij echter heilig, net als de raids daaromheen. Komt ook bij dat ik in juli en augustus zelden werk heb.
Helaas is Diva op het moment niet mobiel omdat een idioot die met een slok op met zijn zoontje naar de Mc Donalds wilde, niet zag dat ik linksaf wilde slaan en zonder te remmen vol bij Diva naar binnen kwam. Ik zit nu in een juridisch steekspel om nog zoveel mogelijk geld van de verzekering van de tegenpartij te krijgen om Diva weer recht en op de weg te krijgen.
Beroepsmatig ben ik muzikant en af en toe vrachtwagenchauffeur. Door mijn onregelmatige werk ben ik weinig op treffens te zien. Dat geldt ook voor motortreffens (ik ben lid van Rataplan, ratbike-club). De wereldtreffens zijn voor mij echter heilig, net als de raids daaromheen. Komt ook bij dat ik in juli en augustus zelden werk heb.
Helaas is Diva op het moment niet mobiel omdat een idioot die met een slok op met zijn zoontje naar de Mc Donalds wilde, niet zag dat ik linksaf wilde slaan en zonder te remmen vol bij Diva naar binnen kwam. Ik zit nu in een juridisch steekspel om nog zoveel mogelijk geld van de verzekering van de tegenpartij te krijgen om Diva weer recht en op de weg te krijgen.
-
- Veelvuldig poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Met Diva wel echt een gevalletje geweest van "Overheen gekeken"..........
Maaruh, welkom, en hoe staat het met je Slalom aspiraties tegenwoordig?
Maaruh, welkom, en hoe staat het met je Slalom aspiraties tegenwoordig?
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
die worden niet meer georganiseerd, lijkt me met de ami-6 trouwens niet echt lekker, dat ging met de eend veel beter. Een ami-6 is meer voor rustig en comfort. Diva zal niet worden toegelaten omdat er geen gordels inzitten. Slalommen met Diva is trouwens erg zwaar voor de armspieren......Spookeend schreef:hoe staat het met je Slalom aspiraties tegenwoordig?

groetjes Captain Krimson
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
ik denk dat het wel goed gaat komen, wanneer weet ik nog niet, maar misschien zal ze me via een alpenraid naar Tsjechie brengenjoe_catchou schreef:Ooooo this is hurt me Bro .
hopelijk komt het weer helemaal goed met "Diva"
das echt balen was ook een juweeltje dat men hart (had) heeft gestolen.
groetjes Captain Krimson
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Hoi Geert, welkom op dit gezellige forum! De kans dat wij elkaar tegenkomen is ook redelijk groot, ik pendel iedere dag met de Dyane tussen Enschede en m'n werk in Hengelo
Doe je op 13 juni a.s. ook mee aan de sterrit die we organiseren vanuit Twente naar Beusichem? Info staat op onze site, maar ook op www.2cvfriends.nl

2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Veelvuldig poster
he wat jammer, dan kan ik niet meerijden (zou ik wel willen). Op die dag organiseren we een foto- en theaterfestivalletje in de Kasbah. Ik organiseer het theatergedeelte en ben dus de hele dag druk.Charly schreef:Doe je op 13 juni a.s. ook mee aan de sterrit die we organiseren vanuit Twente naar Beusichem?
groetjes Captain Krimson
-
- Moderator