butsje in zuiger
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
butsje in zuiger
Bij het erin zetten van één van de circlips vloog het ringetje bij het oefenen uit de tang, tegen de zuigerwand.
Daar zit nu en klein gaatje in met een mini braamrandje.
Kan ook best zijn dat het mijn tang was waarmee ik misschien een onverwachte beweging maakte van de schrik.
Hoe dan ook, het lijkt me niet zo gezond om die zuiger nu te monteren.
Het is een nieuwe set dus weer een andere aanschaffen lijkt me wel de allerlaatste oplossing waar ik aan wil denken.
Is er iemand die raad weet?
Daar zit nu en klein gaatje in met een mini braamrandje.
Kan ook best zijn dat het mijn tang was waarmee ik misschien een onverwachte beweging maakte van de schrik.
Hoe dan ook, het lijkt me niet zo gezond om die zuiger nu te monteren.
Het is een nieuwe set dus weer een andere aanschaffen lijkt me wel de allerlaatste oplossing waar ik aan wil denken.
Is er iemand die raad weet?
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Zoiets had ik zelf ook in gedachten, maar ja, als beginner op dit gebied met gebrek aan ervaring was ik er toch wat onzeker over.
het gaatje is 1,5 bij 1mm, zoiets.
stelt niet zoveel voor en 't zit onder de veren dus op een veilige plek.
Is er trouwens een handige manier om de clips er makkelijk in te krijgen zonder al te veel forceren?
het gaatje is 1,5 bij 1mm, zoiets.
stelt niet zoveel voor en 't zit onder de veren dus op een veilige plek.
Is er trouwens een handige manier om de clips er makkelijk in te krijgen zonder al te veel forceren?
Je kunt ook de circlips van een visa gebruiken. Deze schijnen anders te zijn, namelijk met twee kleine oogjes waar je een punttangetje in kan zetten. Gaat een stuk makkelijker namelijk.
Dit heb ik gehoord nadat ik zelf een hele avond aan het pielen was met die dingen.
Dit heb ik gehoord nadat ik zelf een hele avond aan het pielen was met die dingen.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Nadeel van de clips vind ik ook dat er extreem scherpe puntjes aanzitten van het afknippen of -snijden.
Kleine krassen en bramen zijn dan onvermijdelijk.
De beschadidingen blijken goed behandelbaar maar bij een kwaliteitsset hoort het niet vind ik.
Een beetje met de tijd mee en ringetjes aan de uiteinden zou makkelijk zijn.
Kleine krassen en bramen zijn dan onvermijdelijk.
De beschadidingen blijken goed behandelbaar maar bij een kwaliteitsset hoort het niet vind ik.
Een beetje met de tijd mee en ringetjes aan de uiteinden zou makkelijk zijn.