Hallo, ik heb een am2 blok liggen die volgens de vorige eigenaar origineel is en nog nooit los is geweest, maar daar zitten wel 2 verschillende zuigers in.
Het zijn wel allebei 9:1 zuigers maar van de een is de bovenste zuigerveer 0.5mm dunner dan die van de andere zuiger.
De zuigers hebben beide hetzelfde gewicht, maar zien er aan de onderkant niet hetzelfde uit.Er staan ook andere nummers in.
De bovenkanten van de zuigers zijn gelijk van vorm.
Nu is mijn vraag, is dit normaal, en kan ik deze weer gewoon monteren of nieuwe zuigers en cilinders kopen. (de cilinderbussen zijn wel gelijk)
Ik heb het blok nog niet draaiend gehoord, maar volgens de vorige eigenaar liep deze perfect.
Groet,
tweeceevee
verschillende zuigers
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het is wat met die AM2 blokken tegenwoordig, die van mij zou ook origineel zijn en toch van die rare dingen.
volgens mij kun je het gewoon zo gebruiken hoor, alleen moet je nu 2 verschillende sets zuigerveren kopen als deze niet meer goed zijn... ook niet echt handig.
ik zou wel erg goed opletten dat je de juiste cilinder bij de juiste zuiger houdt, maar dat moet eigenlijk sowieso al...
volgens mij kun je het gewoon zo gebruiken hoor, alleen moet je nu 2 verschillende sets zuigerveren kopen als deze niet meer goed zijn... ook niet echt handig.
ik zou wel erg goed opletten dat je de juiste cilinder bij de juiste zuiger houdt, maar dat moet eigenlijk sowieso al...
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU